Konstabel Snabel Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Ok, søkt litt rundt på forumet, og google forøvrig, men finner ikke ut av dette. Maskinen bruker ligger nesten konstant på 100% cpu bruk, og alt går jævlig sakte. Iflg. process explorer er dette ca. 80-90% hardware interrupts, 5-10% deferred procedure calls og resten er jeg så heldig å disponere. Det er ikke PIO/DMA, jeg har heller ikke noen ata komponenter tilkoblet. Legger ved process explorer/kernrates skjermdump. Hjelp. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 100% CPU bruk høres veldig virus-aktig ut. Har det begynt bare plutselig? Lastet ned noe fra tvilsomme sider i det siste? Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Begynte plutselig, ja. Nei, ingen tvilsomme sider. Definér tvilsom. Forresten, har akkurat koblet til en ny sata dvdbrenner. Skal prøve å koble denne fra og se hva som skjer. Edit#2: Funket. Er dvdbrenneren defekt eller har jeg gjort noe feil? De er vel ca. plugandplay er de ikke? Endret 21. september 2008 av Spankley Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Brenneren kan være defekt ja. Prøv å koble den til på nytt (kankskje i en annen SATA kontakt på HK'et?) og se om du får 100% CPU bruk igjen. Hvis det skjer, så kan du prøve den i en annen PC for å være helt sikker på at det er brenneren og ikke noe annet. Hvis PC #2 (om du har mulighet til å sjekke det i en annen PC) oppfører seg likedan, så får du levere den tilbake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå