Gå til innhold

Acer Aspire 5920G spørsmål...

GT500

Anbefalte innlegg

1: til høyre for høyre piltast er det en liten føleknapp med en svart prikk på. det er en slags snarvei knapp til "NTI CD&DVD MAKER 7". jeg bruker å komme borti knappen når jeg spiller spill veldig ofte. er veldig irriterende. er det mulig å deaktivere den??

2: hardisken på maskinen min er 320gb altså to 160gb. men nå i det siste står det at den ene hardisken er 143 og D: disken er 140. det blir jo 283gb. hvordan kan det ha seg. syns å huske at det var brukt rundt 60-70gb på begge to men nå er de på 57gb og 50gb. jeg har kun slettet en ting. det var noe på 4 gb på disk D:

kan noen hjelpe meg???

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Videoannonse
Annonse
1: til høyre for høyre piltast er det en liten føleknapp med en svart prikk på. det er en slags snarvei knapp til "NTI CD&DVD MAKER 7". jeg bruker å komme borti knappen når jeg spiller spill veldig ofte. er veldig irriterende. er det mulig å deaktivere den??

2: hardisken på maskinen min er 320gb altså to 160gb. men nå i det siste står det at den ene hardisken er 143 og D: disken er 140. det blir jo 283gb. hvordan kan det ha seg. syns å huske at det var brukt rundt 60-70gb på begge to men nå er de på 57gb og 50gb. jeg har kun slettet en ting. det var noe på 4 gb på disk D:

kan noen hjelpe meg???

Kanskje du bør legge inn dette i en annen tråd, det finst nemlig andre aspire 5920 tråder, da det ser ut som ingen svarer deg i denne.

Jeg er desverre ingen dataekspert og kan ikke hjelpe deg :( men som sagt legg dette i en annen aspire 5920 tråd :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...