panikk! Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Som emnet sier så lurer jeg på om det feks en kjøleblokk som kan brukes til et geforce kort kan brukes til feks et ati kort. Noen som vet hvor kompatible disse blokkene er (vannkjøling)??? Noen som eventuelt har brukt ei geforce blokk til et ati 9700 kort? Bilder??? Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 De blokkene som passer for geforce 3, har etter det jeg har sett, passet for ati kort. (Gjelder i hvert fall for innovatek) Til geforce 4 og FX må du ha kjøleblokker som passer for de da hullene er noe annerledes en på vanlige skjermkort. har du en blokk som du vil skal passe på gefroce 4 må du nesten lage deg en festemekanisme selv, om du ikke vil bytte til ny eller annen blokk. Om du går på feks innovatek sin side og leter frem gpu-kjøleblokken deres ser du at blokken er helt lik, men festeannordningen er noe ulik. Lenke til kommentar
panikk! Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2003 Hmm, skal kjøpe en kjøleblokk til mitt geforce 4 kort, får håpe jeg kan modde litt på det så det funker eventuelt til mitt nye kort. Men takk for hjelpa. Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Magnum passer ihverfall til Radeon 9700pro De skal vist nok være det beste til gpu kjøling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå