lurfelus Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jeg vet om photoblogs.org og coolphotoblogs.com, men finnes det noen andre store? Trenger ikke å være så store heller egentlig. Finnes det noen slike nettsider der man pinger de nye innleggene slik som på norske bloggrevyen? Hva gjør dere med fotoblogger på engelsk for å få internasjonale lesere? (Jeg vet at kvaliteten må være bra, men sånn for at folk skal se siden, bli oppmerksom på den) Lenke til kommentar
kaian Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 men sånn for at folk skal se siden, bli oppmerksom på den) Jeg har ikke forsøkt selv, men jeg er nokså sikker på at den gamle sannheten holder enda: De tre viktigste elementene er innhold, innhold og innhold. Produser jevnt og trutt. Legg ut ofte. Legg ut godt. Noen finner deg, og gir deg feedback. Noe av det kan du bruke. Langsomt får du folk som følger deg. Ha en rss-feed folk kan abonere på. La dem registrere ping-back. Du kan alltids spamme ned alt du finner av forumer med lenke til sidene, betale google for nøkkelord osv, og få et høyt besøkstall fort, men bare en jevn strøm av konsistent høy kvalitet får folk tilbake. Derfor er det lurt å gi seg selv litt tid, ikke tenk at det skal gå fort, men at det skal bli bra, jævlig bra. Da har du en reel, om enn liten, sjanse til å lykkes. Lykke til! Lenke til kommentar
lurfelus Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Ikke mange på akam som har fotoblogg.. Endret 12. oktober 2008 av lurfelus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå