Jakobmv Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Hei, jeg driver å pusler med å kjøpe meg en TV. Den sakl brukes sammen med laptoppen min til filmer eventuelt andre ting som å surfe, og å sånt. I den sammenhengen trenger jeg litt hjelp med føgene: 1. LCD eller Plasma? (er rimelig sikker på at LCD er tingen) 2. Størrele? tenkte meg et sted fra 26 til 32 tommer, vil ikke ha for stor for da tror jeg ikke skjerm bilde blir så veldig bra sammen med PCen. 3. Kabler. Jeg har bare VGA og S-Video 8(tror jeg. er en gul inngang som er like stor som de mus/tastaturingangene.) Blir det noe problem? 4. Noen Anbefalinger? (helst fra 2500-5000kr) Takk til alle som gidder å hjelpe vil dele sin kunnskap Endret 21. september 2008 av Jakobmv Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Jeg har selv Tatung V32MCAK. Den er et rimelig og trygt kjøp om man ikke vil ha verdens mest imponerende TV, men en grei og god 32" TV til under 4000 kr. Jeg er godt fornøyd med både lyd og bilde. Den funker utmerket med PC med VGA-tilkobling, og har selvsagt også inngangene S-video, kompositt, komponent, to SCART, to HDMI, samt RCA-lydinngang (for bruk sammen med S-video, kompositt, komponent) og jack-lydinngang (for bruk med sammen med PC). Jeg har ikke brukt den med noen spillkonsoll, men det bør gå greit å koble den til en Wii. I disse dager avløses den av V32MAAK med litt bedre kontrast og responstid, til omtrent samme pris. Edit: Det i feit skrift var meningsløst pga. skrivefeil. Endret 24. september 2008 av Svinks Lenke til kommentar
Jakobmv Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 Tusen takk! Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Et tips til om du vil ha det billig: Teco til 2995. Jeg vet ikke om den er like god som Tatung, men spesifikasjonene ser OK ut, og prisen er lav. Se egen tråd om den. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1012013 Lenke til kommentar
due4 Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Teco er testet på DinSide. Kan være nyttig info http://www.dinside.no/okonomi/hjemmekino/f.../art787982.html Lenke til kommentar
Jakobmv Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 takker, leste testen. tror nok det heller veldig mot det valget nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå