sinjor06 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Hei;) Eg er så lei av av å kjøre på min treige scooter dagen lang. Og eg vil veldig gjerne trimme den. Kan noken please hjelpe meg? Eg har ein Daelim S-five 08 modell, og eg har ikkje så masse peiling på ditta, men MÅ eg kjøpe ny potte? Eller er det noko anna eg kan gjere? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Men, det er egentlig ikke lov å diskutere trim her, da det er ulovlig. Prøv heller www.XXXXXX.com Endret 22. september 2008 av Juliess Fjernet link Lenke til kommentar
HondaOlav Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Drit i det, det skal være lov å snakke om trimming, så lenge man ikke nevner at man skal kjøre på veien med den ---------------------------------------------------- Over til trimminga.. Hvis du fjerner variator-skiva/sperra, vil hastigheten øke. Samme hvis du fjerner plomba i eksosen Endret 21. september 2008 av HondaOlav Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Se her. *fjernet bilder* Endret 22. september 2008 av Juliess Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Trådstarter sier klart at han er lei av å kjøre sin trege scooter dagen lang, noe som antyder at han har tenkt seg på veien med en evt. raskere scooter. Da det ikke er lov å trimme i Norge, stenges denne. Tilbakemeldinger tas på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg