Singh tha king Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Hei. På onsdag skal jeg i forsvaret. Skal fra Drammen til Madla... tar toget herfra(Drammen) 23.37 er framme mellom 07.28 og 07.51 :S men hvordan skal jeg videre til Madla? Har jo oppmøte klokka 08.00 jo...buss videre? hvor og når kjører den?? Toget som kjørte tidligere enn 23.37 kjørte fra Drammen rund 15.00...er jo en hel natt før oppmøting. Men nå har jeg bestilt billett i så fall. Noen som har svar?? btw. hva burde jeg ta med dit?? Endret 21. september 2008 av Singh tha king Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Her har du bussruter.. Beste for deg er å håpe du når bussen som går klokken 07:42. Noter også at det er kraftig veibygging langs madlaveien/madlakrossen, noe som kan forsinke reisen. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 (endret) takk for svar! håper at jeg rekker 07.42 ja :S hva kan skje hvis jeg ikke rekker det da? :S hvor fant du de bussrutene? ellers tusen takk for svar! edit: er det nummer på bussen? eller står det bare 'til madla'...stopper den utenfor militærbasen? ser at bussen kjører fra stavanger sentrum...stopper toget der? er bussholdeplassen i nærhten av togstasjonen? :S ble visst mange spørsmål. Endret 21. september 2008 av Singh tha king Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Bussrutene fant jeg hos kolumbus.no Byterminalen er både buss og togstasjonen under samme tak kan du si. Nummeret på bussen er S29 Om de ikke har flyttet holdeplassen, stopper bussen rett utenfor leiren. Noter også at det meget mulig kan være egne busser som henter rekrutter til leiren. Det vil du se raskt når du går av toget og ser 50 andre der med bager og kofferter som går på en buss det står KNM Harald Hårfagre på. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 yes, tusen tusen takk for svar! Veldig nyttig informasjon! Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 postet dette i en anne tråd også: Noen som vet hva som skjer hvis man kommer for seint til oppmøting? kan hende jeg blir 30min for seint.......til selve leiren, hvis jeg ikker er så heldig at det står en buss som skal til madla leir når jeg går av toget... edit: til førstegangstjenesten altså... Lenke til kommentar
Gabriella Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 hihi er glad jeg reiser dagen før på søndagen som kommer nå jeg^^ orker ikke stress.. men lykke til til deg^^ skal du i luft eller sjø. jeg reiser også fra drammen Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 hehe :S er luftforsvaret. bare jeg kommer i tide =/ vurderte om jeg skulle ta toget som gikk tidligere, men da måtte jeg sovet et sted.... hvor er det du skal sove dagen før eventuelt? Kanskje jeg burde ringe dem hvis jeg tror jeg kommer forseint....er vel for tidlig kanskje? oppmøte 8. Lenke til kommentar
Gabriella Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 jeg vet ikke om du har dratt eller ikke men man kan sove på leiern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå