erlendo89 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Mitt favoritt band er uten tvil Queen. Freddie Mercury er den beste vokalisten som finnes... Fantes. Det har du helt rett i du. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Vanskelig å si, virkelig. Sånn, all-over så troner Dream Theater øverst, raskt etterfulgt av Queen. Men i det siste, har jeg blitt mer og mer hekta på Ayreon-albummene til Arjen Lucassen. Så, la oss si de tre kjemper om topplassering. Endret 6. oktober 2008 av Slimda Lenke til kommentar
Ninja_Noob Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 må vel bli: green day det, etterfulgt av the archies og kiss Lenke til kommentar
binko Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ikke sjans om jeg klarer velge mellom The White Stripes eller Radiohead. Men MÅ jeg si èn, blir det nok The White Stripes. Right up my alley. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Depeche Mode stiger som nr 1 på listen min. Nr 2 er nok Hocico, makan til synthrock(?) skal du lete lenge etter! Sjangeren til Hocico kalles aggrotech, en form for industrial. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Tool er konge. Pendulum funker også bra Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Led Zeppelin tett etterfulgt av Deep Purple. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 For øyeblikket kniver Dire Straits med Alice in Chains om topplasseringa, men jevnt over er det nok The Jimi Hendrix Experience som alltid er helt i toppen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Iron Maiden, Vært trofast fan i 4-5 år, har mange plater, dvd'er, vært på konsert, har plakater og masse stuff. Hører ikke så mye på dem nå lenger, men. De er fortsatt i mitt hjerte. Lenke til kommentar
Mr_Mellingen Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Green Day, Kiss, The Archies, Deep Purple, ACDC, Bowling for soup, Grand Funk Railroad...the list goes on hører mest på 60,70 og 80 talls rock Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Porcupine Tree (fra "Signify" og fremover) Perfekt blanding av ren pop og litt mer progressivt krydder. Det gjør heller ingenting at primus motor Steven Wilson er et funn når det gjelder å skrive catchy melodier. Dette bandet hadde fortjent å være så ufattelig mye større. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Favorittbandet mitt er Dark Tranquillity. In Flames har også noen fantastiske album bak seg - tenker da på Lunar Strain, Jester Race , Whoracle, Colony og Clayman. De nyere albumene til In Flames er for meg forbløffende dårlige og umulige å høre på. Endret 8. oktober 2008 av MrBrown Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hører på mye rart men Hans Zimmer og Rammstein er faste gjenngangere i ørene mine... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Hans Zimmer skaper god stemmning hos meg også. Musikken er rett og slett fantastisk. Det er sjeldent jeg ikke er i humør til å høre på Zimmer. Endret 10. oktober 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Metallica, helst 80-tallets Metallica. Liker de for de at de kan bytte mellom ranske, heavy og rolige riff, og James sin stemmer er helt konge-Ahhh De har "fengende" låter. og kule tekster. Ikke vanskligere enn det Lenke til kommentar
Demon_Cleaner Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Det må bli Electric Wizard!! Utrolig fett band!! seig og herlig Stoner/Syre-Doom på sitt aller beste! med tekster som dop, Lovecraft, gamle b-horror filmer og diverse okkulte temaer blir det ikke stort bedre!! sjekk spesielt ut Dopethrone (som av mange regnes som noe av det tyngste og beste som noen gang er laget innen doom-sjangeren!), Come My Fanatics (deres mest psykedeliske album), samt deres siste album Witchcult Today! Endret 10. oktober 2008 av Demon_Cleaner Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Jeg tror det må bli ween, fordi musikken er så mye forskjellig, og nesten alt er bra! Jeg bare elsker det! Ween er absolutt et band å sjekke ut! Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Det må bli Electric Wizard!!http://nullchan.com/m/src/120094380241.jpg Sinnsykt fett albumcover! Endret 11. oktober 2008 av cun Fjernet sitering av bilde Lenke til kommentar
Idalykk Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 THE WHITE STRIPES Verdens mest geniale band. Tekstene, ja låtene generelt er jo plagsomt avhengighetsskapende. Bør høres. Ida Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Metallica, helst 80-tallets Metallica.Liker de for de at de kan bytte mellom ranske, heavy og rolige riff, og James sin stemmer er helt konge-Ahhh De har "fengende" låter. og kule tekster. Ikke vanskligere enn det Så enig, så enig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå