Dumrian Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Metallica no doubt! Musikken er bare rett og slett perfekt. Lenke til kommentar
Kimannjer Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Akkurat nå er det The Fray, fordi lager fantastisk musikk, rett og slett Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Det blir nok Big-bang her i huset! Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Rise against. Ingenting som slår tekstene de har! Lenke til kommentar
stwa Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Ingen tvil, U2!!!! Fantastisk!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Tja..Eric Clapton er nok favoritten tror jeg, men tett fulgt av Dire Straits og Pink Floyd.. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Thrice er favorittbandet. De har hatt en fantastisk utvikling fra en ganske 'enkel' musikk-Identity Crisis frem til Alchemy Index III & IV. Det skal dog sies at jeg synes Alchemy Index I & II ikke var det store. De lager en blanding av melodiøs metall, screamo og hva enn de velger å dra inn i musikken for og utvikle seg. Det skal også sies at vokalistens fantastiske stemme har reddet sanger jeg ble skuffet over. Sanger fra bandets forskjellige 'epoker' som er verdt og skjekke ut er: Of Dust and Nations Image Of the Invisible Stare At The Sun Silver Wings Deadalus Paper Tigers See You In The Shallows Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Metallica no doubt! Musikken er bare rett og slett perfekt. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Vansklig å nevne et band. Men når får tiden er det Killswitch Engage beste metalcore band jeg har hørt på lenge. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Depeche Mode stiger som nr 1 på listen min. Nr 2 er nok Hocico, makan til synthrock(?) skal du lete lenge etter! Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Mitt favoritt band er uten tvil Queen. Freddie Mercury er den beste vokalisten som finnes... Andre favoritter er: Iron Maiden, AC/DC, Metallica, Deep Purple, The Beatles, Dio, Def Leppard, Foo Fighters, Guns n Roses, Led Zeppelin, Scorpions, osv... Lenke til kommentar
Kimannjer Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 I dag er det The Kooks.. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Men når får tiden er det Killswitch Engage beste metalcore band jeg har hørt på lenge. Sjekket ut et par videoer av disse, da jeg ble litt nysjerrig, men makan. Dette er lite metalcore etter min mening Prøv heller ScarSymmetry, det er god metal i samme gate, men mye bedre! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Vrient å velge et band, så jeg nevner noen. Tool, Metallica, Foo Fighters, Disturbed, Rise Against, A Perfect Circle. Disse er vel kanskje favorittene, men skal jeg velge en blir det nok Tool. Fantastisk musikk, spesiell og heftig. Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Favorittband må vel bli The Killers. Venter spent på den nye plata Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Judas Priest, definitivt. PAIINKILLAAAAAAA! Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Mitt favoritt band er uten tvil Queen. Freddie Mercury er den beste vokalisten som finnes... Fantes. Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Coldplay. Og så kommer U2! Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Men når får tiden er det Killswitch Engage beste metalcore band jeg har hørt på lenge. Sjekket ut et par videoer av disse, da jeg ble litt nysjerrig, men makan. Dette er lite metalcore etter min mening Prøv heller ScarSymmetry, det er god metal i samme gate, men mye bedre! Lite Metalcore? Killswitch Engage er da virkelig mye mer Metalcore enn Scar Symmetry er. Sistnevnte vil jeg ikke kalle Metalcore engang. Heller Melodiøs Death Metal. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Lite Metalcore? Killswitch Engage er da virkelig mye mer Metalcore enn Scar Symmetry er. Sistnevnte vil jeg ikke kalle Metalcore engang. Heller Melodiøs Death Metal. Ja, ScarSymmetry er Melodiøs Death Metal, men vokal og rytmen er i samme gate, aldri ment at ScarSymmetry er Metalcore... Men etter min mening er ScarSymmetry bedre en Killswitch Engage! E: Kode Endret 6. oktober 2008 av roberteh™ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå