Gå til innhold

Hva er ditt yndlingsband?


zpug

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har lenge sett på Katatonia som favorittbandet mitt, men har ikke hørt så veldig mye på dem i det siste. De betyr uansett mye for meg fortsatt. Regner med jeg kommer til å få et skikkelig kick på dem i nær fremtid. I hvertfall når de slipper sitt neste album. Er også vanvittig glad i Anathema og Pain of Salvation. Vil si at jeg ikke har ett yndlingsband, men tre. Altså Katatonia, Anathema og Pain of Salvation.

 

Heyhey :D Har vi helt kliss lik musikksmak nesten?o.o Opeth, Katatonia, Anathema her^^

 

Yay oss! :p

 

Skal sies at jeg ikke er spesielt begeistret for Opeth. Vet ikke hvorfor. De har alt jeg liker, men det er noe mystisk som gjør at jeg ikke blir frelst! :p

:o Går det an å ikke bli betatt av Still Life / Blackwater Park? ^^ Regner med at jeg kommer til å like Pain of Salvation. :D Hvilket album kan du anbefale?

Lenke til kommentar
Umulig å nevne bare et; så derfor, i ingen spesiell rekkefølge:

Children of Bodom

Stonegard

Avenged Sevenfold (f.o.m Waking the Fallen)

Slipknot

Sonata Arctica?

Stonegard!!!! Sjekk ut Stonegardtråden! bare søk på Stonegard :)

Altfor få som er på den!

Ja. Oss trofaste soldater må holde sammen!

 

Kolbotn Skull Army!!!!! /,,/ :w00t:

Lenke til kommentar

tja, har en del band som jeg liker. Black metal er jo den sjangeren som jeg holder meg mest til, pluss at jeg hører på Behemoth.

 

Det siste halvannet året har jeg ment at Dimmu Borgir er mitt favorittband, men nå lurer jeg nesten på om jeg liker Mayhem bedre. Andre band som Gorgoroth, Immortal, og flere i andre metalsjangre (Amon Amarth, Ensiferum, In Flames, Ulver) osv. er også knallbra.

 

Men uansett Mayhem og Dimmu er nok best, etter min mening. Knallbra musikk! :thumbup:

 

edit: leif

Endret av a-z
Lenke til kommentar

De siste åra har det vært Dream Theater, tett etterfulgt av Porcupine Tree, Opeth, Mastodon, Pain of Salvation og Stonegard.

Hører også mye på Kåre & the Cavemen for tiden! Norsk instrumental rock som er deilig å høre på.

Fantastisk musikk! Med Knut Schreiner(Turboneger) på gitar. Synd de ikke spiller lenger(Med unntak av noen få konserter nå og da). Har faktisk øvd i samme lokalet som gutta øvde før i tiden.

 

 

 

EDIT: Glemte Pain of Salvation...

Endret av LueDotten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...