TheMartine Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Norsk er best: Ralph Myerz and the Jack Herren Band Ungdomskulen Heroes and Zeros Blind Stereo The Alexandria Quartet Span Pleasure Major Parkinson Röyksopp Hmm...ja, det er favorittene, som tilfeldigvis alle er norske. Rare greier :b Lenke til kommentar
dePt Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 - Rise Against - Coldplay - Fall Out Boy De topper vel, men ikke nødvendigvis i den rekkefølgen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Queens of the Stone Age. Lenke til kommentar
Engberg Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 - Mr Bungle - Nirvana - Black Ingvars - The Smashing Pumpkins Ingen spesiell rekkefølge :- ) Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Iron Maiden Feeder Sum 41 Powerglove ... er vel de jeg kunne plukke ut nå Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Det er så mye, men skal notere ned dem som absolutt står sterkt: Darkthrone Cannibal Corpse Cradle of Filth (eldre platene) Slayer Er så mye mer og, men velger ut disse her. Lenke til kommentar
brasj Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Kaizers, Royksopp, Gorillaz. Jeg veit folk reagerer Men jeg digger Tokio Hotel Lenke til kommentar
heggheim1 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Bullet For My Valentine ( e bare chill og høre på egentlig) Metallica ( e jo bare konge og høre på, ekje någe negativt) Atreyu (digge bare musikk sjangeren) avenged sevenfold (digge riffa og solo'ane) kunne egentlig skrivd ned en del fler grupper men. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 M1dy (én person) The Prodigy Dr. Steel (Stormannsgal, og lager bra musikk.) Lenke til kommentar
Meg90 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Bullet For My Valentine ( e bare chill og høre på egentlig)Metallica ( e jo bare konge og høre på, ekje någe negativt) Atreyu (digge bare musikk sjangeren) avenged sevenfold (digge riffa og solo'ane) kunne egentlig skrivd ned en del fler grupper men. Enig med bullet og avenged- konge band! Ellers liker jeg godt: Panic at the disco the kooks the wombats MGMT the used Coheed and cambria Jason Mraz Jokke og valentinerne Rage against the machine the white stripes Vampire weekends Kings of Leon Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Nå om dagen: Modest Mouse. Har hørt skrekkelig mye på dem de siste dagene. Lenke til kommentar
Jompio Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Bullet for my valentine, syntes det er et bra band både på gode og dårlige dager. Er også en meget dyktig vokalist her syntes jeg Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) SUICIDAL TENDENCIES Lager den mest fengende og geniale musikken jeg veit. Liker både vokalen, gitarriffene og gitarsolene spesielt godt. Finnes ikke noe band som kan gi meg like mye frysninger nedover ryggen av sangene deres. 2. Helmet 3. P.O.D. Endret 21. mai 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
xersess Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Hmm...ja, det er favorittene, som tilfeldigvis alle er norske. Rare greier :b Mange gode! Sidan du likar Røyksopp, sjekk også ut det norske elektronikabandet, Philter! Ville også anbefale Tommy Tokyo & starving for my Gravy, og Motorpsycho. Norsk rock, begge to. Lenke til kommentar
MrCoolGuy Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 -Iron Maiden -Metallica -Sabaton -System of a down - BLS -Def Leppard Yup I'm a Rocker! Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Children of BodomGrunnet at Alexi Laiho er den sykeste gitarguden som finnes, og har i tillegg en fantastisk stemme. Takk. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 The Prodigy Elsker den geniale stilen deres. Punk og dance mikset sammen på den beste måten man kan få det til. Så og si alle låtene er bra, men de har jo et par sanger som slår ut alle de andre, og et par som ligger litt under. Men stilen deres og den fengnede blandingen av elektroniske beats og fete gitarriff gjør dem til mitt favorittband. Breathe the pressure Come play my game I'll test ya Psycho-somatic addict insane Breathe the pressure Come play my game I'll test ya Psycho-somatic addict insane Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 The Killer Röyksopp Muse The Band OutKast Knutsen Og Ludvigsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå