jantommy Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Kjøpte meg DSLR for 2 dager siden, så dette er virkelig amatør bilder. Derfor trenger jeg konstruktiv kritikk Takker for alle tilbakemeldinger... Ps. jeg har ikke fått gjort noe redigering på bildene, da jeg kun har Linux på maskinen for øyeblikket. Jeg vet at bildene ikke er bra, derfor trenger jeg tips og kritikk. EDIT: noen av bildene skulle vært snudd ja Endret 21. september 2008 av datating Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Roter bildene for oss er du snill Tror du får mer respons da Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 likte den rosen veldig og den kirka var veldig klar og fin rosen ble litt for utydelig i kantene Lenke til kommentar
jantommy Skrevet 21. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Roter bildene for oss er du snill Tror du får mer respons da hehe.. prøver, men bildet er snudd på min maskin (UBUNTU) Jeg er desverre ikke så linux flink. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Er dette en bildeserie? Skal gi deg et tips; legg ut et bilde per emne, maks to emner per dag. Dette vil gi oss og deg bedre muligheter til kritkk... Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Ps. jeg har ikke fått gjort noe redigering på bildene, da jeg kun har Linux på maskinen for øyeblikket. Apropos dette, Akam hadde (som du kanskje har lest) en liten oppdatering når det gjelder redigering på internett.... Endret 21. september 2008 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
jantommy Skrevet 21. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Ps. jeg har ikke fått gjort noe redigering på bildene, da jeg kun har Linux på maskinen for øyeblikket. Apropos dette, Akam hadde (som du kanskje har lest) en liten oppdatering når det gjelder redigering på internett.... Hmmm.. skal titte litt på denne, men blir nok photoshop cs3 når windows er tilbake Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Bildene skulle ha vært rotert, nedskalert og lagt ut i egne tråder siden de ikke har noenting å gjøre som en serie. Sånn for å følge reglene... Lenke til kommentar
jantommy Skrevet 21. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Bildene skulle ha vært rotert, nedskalert og lagt ut i egne tråder siden de ikke har noenting å gjøre som en serie. Sånn for å følge reglene... OK, skal lese reglene for posting av bilder, beklager mine amatør feil.. Men sånn bortsett fra feilposting, har dere noen kommentarer? Trenger noe å jobbe med Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Bildene skulle ha vært rotert, nedskalert og lagt ut i egne tråder siden de ikke har noenting å gjøre som en serie. Sånn for å følge reglene... OK, skal lese reglene for posting av bilder, beklager mine amatør feil.. Men sånn bortsett fra feilposting, har dere noen kommentarer? Trenger noe å jobbe med Beklager, men tar for mye tid åpne de store filene dine... Kan du ikke ta å velge ut to bilder, som du legger ut i nytt emne, slik at vi kan gi kritikk til ett spesifikt bilde.... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Anbefaler trådstarter å sette seg bedre inn i reglene her og presentere bildene på en bedre måte. At de er rotert riktig vei f.eks. burde være et minimum. Denne tråden stenges! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg