Mr.Anki Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Bilder og tekst liker jeg iallefall. Som du sier kan det bli litt kjedelig med bare tekst. Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 kan si meg enig i det Ashaman, problemet mitt er at jeg ikke har hatt tid til å finne ut hvordan jeg gjør dette (mye prøver som må øves på, og minimalt med fritid) Tenker å legge ut en heavy uppdate i kveld vis jeg får tid, og da også prøve å finne ut hvordan jeg legger tekst under bildet... Skjems Håper folk fortsetter å følge med i workloggen, til tross for en litt bad start FØLG MED!!!!! Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Updatene dine med bilder er helt fine de, var det jeg egenlig prøvde å si i forrige post. Det som er litt irriterende for mange er updatene med bare tekst om hvordan ståa er osv. (Dette gjelder ikke bare deg. ) Slikt mener nå jeg at kan postes i kommentartråden til prosjektet. Men nå er ikke jeg moderator her, så har ikke så mye jeg skulle sakt. Bare å komme med updates, vi venter! Endret 5. november 2008 av Ashaman Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Heisann! Ble ikke tid til å legge ut noen uppdate i går kveld. Far har lovet meg å hjelpe med å kutte hk plata og materiale til de rette størrelsene i kveld, noe som vil resultere i at jeg kommer til ta masse bilder som jeg skal få lagt inn i dag eller i morgen ettermiddag. Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Fy fader.... Som sag så har jeg jo ligget og låvet oppdate her i denne tida... Far kom jo selfølgelig for seint hjem i dag, og når man har små barn i huset, så fins det regler om jeg får låv til å sveie i gang vinkelkutteren så sent på kvelden. Skal se om jeg finner på noe å gjøre nå, eventuelt å fikse noen kabler (eventuelt forlenge) til det nye systemet mitt. Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Hei du ;D dette kabinettet har jeg tro på . fortsett og jobbe og bli ferdig før jul jeg driver selv med litt casemodding og det er jaggu meg morro. STÅ PÅ !! Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 Takker Har fått kuttet til platene nå, til den rette størrelsen, så tenkte jeg skulle legge ut en uppdate når jeg har fått kuttet alle hullene der de skal være. Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Da var hullene kuttet, og det ble tatt en del bilder, men får ikke tid til å legge dem inn før i morra Datakjeden har lovet at jeg skal få vannkjølinga innen jul (dem hadde litt problemer med noe fraktgreier fra hovedprodusen ) Endret 6. desember 2008 av Heigren Lenke til kommentar
EasyShare Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Den vannkjølingen var COLD!!!=HOT!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå