Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Komentar tråd: Project Catrine

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kan si meg enig i det Ashaman, problemet mitt er at jeg ikke har hatt tid til å finne ut hvordan jeg gjør dette (mye prøver som må øves på, og minimalt med fritid)

Tenker å legge ut en heavy uppdate i kveld vis jeg får tid, og da også prøve å finne ut hvordan jeg legger tekst under bildet...

Skjems :blush:

Håper folk fortsetter å følge med i workloggen, til tross for en litt bad start :innocent:

FØLG MED!!!!! :thumbup:

Lenke til kommentar

Updatene dine med bilder er helt fine de, var det jeg egenlig prøvde å si i forrige post. Det som er litt irriterende for mange er updatene med bare tekst om hvordan ståa er osv. (Dette gjelder ikke bare deg. ;)) Slikt mener nå jeg at kan postes i kommentartråden til prosjektet. Men nå er ikke jeg moderator her, så har ikke så mye jeg skulle sakt.

Bare å komme med updates, vi venter!

Endret av Ashaman
Lenke til kommentar

Heisann!

Ble ikke tid til å legge ut noen uppdate i går kveld. Far har lovet meg å hjelpe med å kutte hk plata og materiale til de rette størrelsene i kveld, noe som vil resultere i at jeg kommer til ta masse bilder som jeg skal få lagt inn i dag eller i morgen ettermiddag.

Lenke til kommentar

Fy fader.... Som sag så har jeg jo ligget og låvet oppdate her i denne tida...

Far kom jo selfølgelig for seint hjem i dag, og når man har små barn i huset, så fins det regler om jeg får låv til å sveie i gang vinkelkutteren så sent på kvelden. :cry:

Skal se om jeg finner på noe å gjøre nå, eventuelt å fikse noen kabler (eventuelt forlenge) til det nye systemet mitt. :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...