Gitarklut Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Har nettopp skaffet meg Photoshop Elements og Lightroom. vil gjerne forbedre bildene mine men finner ingen gode tutorials på "edge burning" noen som vet noe om hvordan man gjør det ? litt mørkere i kantene av bildet. Endret 21. september 2008 av Gitarklut Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Rask googling og denne tutorialen som gjelder for photoshop kom opp.... Endret 21. september 2008 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Tror ikke det var den typen burning han mente. Gå til Filter -> Distort -> Lens corrections og dra litt i sleidene der det står vignette... dra til minus siden for å lage mørkere kanter og pluss siden for å lage lysere kanter. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Takk, der lærte jeg også noe nytt.... Videoer er så utrolig kjipe å se på, mye bedre med en sånn forklaring som dette på ting i ps... Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Tror ikke det var den typen burning han mente. Gå til Filter -> Distort -> Lens corrections og dra litt i sleidene der det står vignette... dra til minus siden for å lage mørkere kanter og pluss siden for å lage lysere kanter. Var det vignettering han mente Er ikke vant til de engelske navnene (Selv om CS3 er på engelsk ) Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Var det vignettering han mente Er ikke vant til de engelske navnene (Selv om CS3 er på engelsk ) Såvidt som jeg forstod så var det vignettering han mente. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Var det vignettering han mente Er ikke vant til de engelske navnene (Selv om CS3 er på engelsk ) Såvidt som jeg forstod så var det vignettering han mente. Stemmer nok det.... Mellom deg og meg; jeg hadde egentlig aldri hørt om "burning edges" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå