sint_vaffel Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Heisann. Jeg er på leiting etter en cms som er spesielt beregnet for en lan-party side. som fks. ALP, lansuit osv. har leita nu i 2-3 daga rundt om på nette(google) og prøvd og fådd APL oversatt, men får ikke til det ene eller det andre. har prøvd og fådd osglobelan-0.9 til og fungere men uten håp om at den skulle funke. har også prøvd lansuit. men den driver meg til vannvitt pga. Blanding av tysk og engelsk språk (selvom det er valgt engelsk) hvis noen har en fungerende versjon av osglobelan uten noen feil. så gjerne del det med meg Så jeg lurte på om det er noe som veit om noen brukelig oppsett som fungere ganske bra uten at man må oversette seg halvt i hæl. helst ikke joomla+mylansite, fikk ikke den til og fungere. siden burde innholde: *seatreg *betalt/ubetalt deltaker *compo/turneringer *jukebox med mulighet for sangønsker (helst, men ikke nødvendig) *administrasjon over alle bruker og demmes plasering i lokalet. *tech support (kan være nyttig) håper på raske svar, "desperat" Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jeg ville tatt kontakt med brukeren Jonas her på forumet.. Tror han jobber med å utvikle noe liknende det du leter etter.. =) https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=20869 Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Jupp, det stemmer. Ta en titt her dersom du fortsatt er interessert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå