Asaf_p Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Jeg har følgt guiden til Mastiff til punkt og prikke trodde jeg, men når jeg spiller av dvd filmer så hakker lyden og bildet. Hva kan det komme av? Det gjør ikke det når jeg spiller dvd i Power DVD Jeg har kjørt Media player classic også uten hakking. Har dere tips til hvilke innstillinger jeg må gjøre for å ta bort hakkingen? Endret 21. september 2008 av Asaf_p Lenke til kommentar
Asaf_p Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 Oppsettet mitt: AMD Athlon 64 X2 5000+ Corsair TWIN2X 6400C5DHX DDR2 2048MB (2x1024MB) Gigabyte GA-MA78GM-S2H Western Digital Caviar GP 500 GB Trodde nå dette skulle klare noe Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) ffdshow bruker ikke hardware akselerasjonen på skjermkortet. Du er dermed avhengig av en rask CPU for oppskalering av bilde. Senere versjoner av ffdshow har bedre støtte for multithreading. Guiden til mastiff er skrevet for en overklokket Intel quad 6600, og Nvidia grafikkort, og vil ikke nødvendigvis virke på ditt oppsett. Du må nok regne med å lese en del, og skru på instillinger for å få det til å virke. Her er en start: http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=719041 Endret 22. september 2008 av obergeru Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå