morgan_kane Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Link Finnes det billigere konsoll akkurat nå? vurderer å kjøpe. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Link Tydeligvis ikke. Løyp å kjøyp! Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 det skal være den billigste dersom du ikke regner med de billigere utgavene av 360 da. jeg hadde kjøpt den. har faktisk lyst til å bytte ut premiumen min i en elite, men valgte åå oppgradere pcen nå, og neste gang blir det nok en ps3. Lenke til kommentar
jordaneasyslide Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 På tide at elkjøp får ut fingern å setter ned prisene ordentlig. Arcade koster fremdeles det samme som den har gjort i evigheter der. Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Hadde venta på Jasper... Bedre og billigere. http://www.spillmagasinet.no/default.aspx?...&id=2230524 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Og når Jasper kommer ville man ha venta til Valhalla kommer. Er nyttesløst å vente slik. Kjøp nå og vær fornøyd. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 (endret) va ikke store forskjellen mellom netshop og spaceworld, å eg som trodde at den lå på minimum 3000kr på alle andre butikker... EDIT: på den lokale elbutikken selger de en X-box core system til 2500:O dyrt, JA. Endret 21. september 2008 av morgan_kane Lenke til kommentar
Oddybody Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 core?? Ikkje Arcade altså? Den må vera gammal Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Her i byen blir den gamle Xbox 360 (20gb, et par batcher etter release) fortsatt solgt for 3.995,-. Jepp, 4k. Ingen spill som følger med, ikke stor harddisk, ikke HDMI, rett og slett en av de første 360 modellene. Gøy å bo i Kragerø! Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Her i byen blir den gamle Xbox 360 (20gb, et par batcher etter release) fortsatt solgt for 3.995,-. Jepp, 4k. Ingen spill som følger med, ikke stor harddisk, ikke HDMI, rett og slett en av de første 360 modellene. Gøy å bo i Kragerø! Derfor finnes internett. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Og når Jasper kommer ville man ha venta til Valhalla kommer.Er nyttesløst å vente slik. Kjøp nå og vær fornøyd. Kan være enig at det er nytteløst om det er snakk om flere mnd.->ett år. Men når det er snakk om å kanskje vente en uke eller to, så ser jeg absolutt ikke problemet. Forøvrig, er det ikke DVD-ROMen som er kilden til det meste av støyen i x360? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Det er DVD-ROMen og den saftige 12x hastigheten som står for stort sett all ballubaen ja Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Synd, Da forsvinner altså ikke hovedgrunnen til at jeg ikke har x360 elite med den nye oppdateringen altså (eller er det indikasjoner om at de skal gjøre noe med det utenom å la deg installere spillene på disk?)...jaja... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Jo den forsvinner i høst med den nye software oppdateringen. Da kan man legge inn heile spill på HDD som du sier, så da slipper man at discen spinner på maks nivå heile tiden Og med Elite har man jo grei plass å rutte med i tillegg Endret 21. september 2008 av Mala Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Det er DVD-ROMen og den saftige 12x hastigheten som står for stort sett all ballubaen ja Det er også meget stor forskjell på støynivå på de forskjellige dvd-rommene. Vil si att den gamle benq'en er den mest støyende mens den nyeste er mye roligere. Vil faktisk si att den gamle benq'en med 8x fw bråker like mye som den nye med 12x. Selv syntes jeg de gamle hitachi 0046 dvd'romene på 8x er den beste og mest lydløse kombinasjonen . Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Sikkert ikke nødvendig, men må bare bevise den tidligere nevnte prisen. Det er "Euronics på Kalstad" som har denne prisen, for dem som måtte forstå det. (Tatt med en Iphone, så kvaliteten er ikke allverdens..) Lenke til kommentar
Kris Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 4000? Det er jo 400 mer enn det Elite koster på Spaceworld jo! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Og igjen, det er den _gamle_ versjonen. Ikke HDMI, ingen spillbundel, 20gb hdd og et RROD dømt chipsett. Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Samme greia der jeg bodde før med samme butikkjede. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Og når Jasper kommer ville man ha venta til Valhalla kommer. Og når Valhalla kommer ville man ha ventet på denne røveren: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå