Gå til innhold

Gaming pc til 13k

Anbefalte innlegg

Hei =)

Har lenge vurdert å kjøpe meg ny pc nå og har kommet frem til DETTE oppsettet. Pc'en skal hovedsaklig brukes til spilling og HD avspilling hvor jeg vil kunne kjøre alt på maks.

Har også vurdert å vente på den nye sokkelen, men tar vel litt tid før alt blir stabilt og prisene blir overkommelige? Trenger kun inmaten i kabinettet siden jeg har alt det andre fra før.

Er det noen komponenter jeg burde byttet ut eller som passer dårlig sammen? burde jeg kanskje gått for ett nvidia skjermkort i stedet?

Må spillene støtte crossfire for å få utnyttet skjermkortet maks, eller fungerer det som ett kort?

Endret av D4rkY
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser fint ut.. Jeg ville dog byttet ut Club3D kortet med et Radeon HD 4870X2 kort fra et annet merke. Jeg har ingen peiling hvorfor, men det stadig ut som Club3D sine kort gir dårligere ytelse enn andre Radeon kort som Sapphire eller HIS.

https://prisguiden.no/product.php?productId=99730

** Noter nå at det begynner å bli et par år siden jeg nå sammenlignet Club3D kort, så ting kan godt ha forandret seg. Men når man skal bruke 13.000 ville ikke jeg tatt noen sjanser.

Lenke til kommentar

hehe har tenkt det samme =) eneste grunnen til at jeg valgte det kortet var fordi det var på lager... Men var det neste mnd den nye sokkelen kom? eller er det i november? klarer ikke å bestemme meg og jeg skal vente på ny sokkel eller ikke.

Endret av D4rkY
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...