HannaMagnussen Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Fargerikt fellesskap i en fiasko av en radiokanal. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 (endret) God anmeldelse, jeg må si meg enig i 4'eren... Radio GaGa er rett og slett kjedelig og trist, den eneste bi-serien jeg missliker i Pondus faktisk, og det er det den burde fortsette som, å fylle ledig plass i andre, bedre serietegneres blader... Endret 21. september 2008 av Slettet-oVjeg2q2Tk Lenke til kommentar
TCi Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Sammen med Pondus er Radio Gaga de eneste seriene hvor jeg sitter og humrer for meg selv. Syns albumet har noen særdeles morsome striper her og der. Kanskje humoren er for enkel for de fleste, virker hvertfall sånn. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Jeg synes Radio GaGa er halve Pondus jeg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. september 2008 Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Synes forresten det er morsomt at så mange av de gamle Pyton-tegnerne fra 80/90-tallet har fått sine egne serierblader nå. Frode Øverli var i Pyton (men ikke med pondus). FLIS også (pervo-kris), Tommy Sydsæter (Rhesus Minus m.fl.) fargelegger Nemi. Pyton var for øvrig øl, tiss og bæsj-humorbladet over alle, og helt tydelig en milepæl for alle disse tegnerne og forfatterne som nå står på egne bein. Pyton var det tøffeste og artigste bladet i verden når jeg gikk i ungdomsskolen på starten av 90-tallet. Endret 22. september 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. september 2008 Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 Var veldig sært å se Øverli gå fra "saftig buse under stolen" og "sexorgie i borettslaget" til flittige Pondus for å si det sånn. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 22. september 2008 Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Faktisk så syntes jeg Radio Gaga er bedere en det Podus har vært i det siste. Frode burde gitt seg med den serien for lenge sia, nå repiterer han jo bare seg selv om og om igjenn. Endret 22. september 2008 av Exclusive Lenke til kommentar
Fetch Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Leser alltid Radio GaGa da jeg leser Pondus, men vet ikke om det kan overgå Pondus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg