Revlis Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Alltid litt skeptisk til helt nye brukere som kommer med diverse påstander... du eier vel ikke et pizzabakeri på Tårnåsen? Skjønner hva du tenker, men Pizza'n på Tårnåsen er nærmest, neste blir vel Valentino på Greverud eller Marabella i Prinsdalen? og pizza ville jeg ha...... og nei jeg har ingen økonomiske eller andre interesser ei heller jobber jeg med mat! Jeg har spist der MANGE ganger uten å bli syk en gang, så jeg skjønner ikke helt hva du snakker om der. Da tåler du kanskje mere en meg og de jeg kjenner, eller så er det flaks. Jeg er iallefall sikker på at det er derfra den dårlige maten har kommet. Det baserer jeg på observasjoner av mannen med deig på hendene (som nevnt i tidligere post) samt at det er flere jeg kjenner som har blitt syke der. Lurer på hvordan en kontroll utført av Mattilsynet ville gått? Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg har som sagt spist der mange ganger uten å være i nærheten av å bli syk. Kjenner heller ingen andre som har blitt syke av å spise der. Spiste pamarius seinest i går, var bare fryd og gammen det Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Bestiller veldig ofte derfra selv. Aldri blitt matforgifta iløpet av de oppimot ti årene siden første gang jeg spiste der som jeg kan huske. Bor bare et par minutter oppi veien. Lenke til kommentar
00peiling Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Jeg synes en annen pizza på Kolbotn eller i MEGET NÆRHETEN er mye bedre. PizzaPartner Kolbotn på Holmlia er både billigere raskere og smaker mye bedre. PRØV SELV PÅ www.22666666.no eller www.pizzapartner.no Lenke til kommentar
00peiling Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Nei til PizzaPartners gode pizza eller nei kebaben deres? PizzaPartner leverer på Kolbotn også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå