SuperSkunk Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Eller toget, som TurboHolte anbealer Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 jeg har aldri sett han der! MrBones: TurboHolte som tydligvis er der mye har jo aldri sett han der.... Så da tror jeg du skal ha flaks vis du ser han den ene gangen du drar dit Men men, virker kult og møte han der da. Får vel ta bussen dit engang Man, kan jo ha flaks. Han som er lager Pizza'ne (hvertfall når jeg har vært der) heter Goaz eller noe! Han kjenner Pål og Christer(eks trommis i Turboneger) ! Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 Blir nok en Pizza på meg etterpå Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Veibeskrivelse? Fra hvor? Her er en beskrivelse fra rådhuset i Oslo! Endret 25. oktober 2008 av TurboHolte Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Er der MIST én gang i uka, med Turboholte, Laukzz og Ole Endret 25. oktober 2008 av M-Gard Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 Er der MIST én gang i uka, med Turboholte, Laukzz og Ole Digger det bildet Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 Var på pamparius i går, da ble det banan og greier Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Var på pamparius i går, da ble det banan og greier Mhm, det var gøy "Vil dere ha banan!" :!: Vi prata med han i sikker 30 min Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Endret 13. desember 2008 av TurboHolte Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Elsker det smittsomme humøret til Goaz. Blir som regel Pepperoni eller skinke, begge med dobbel bunn selvfølgelig. La Paz til inntak av kebab, men det hører vel hjemme i en annen tråd. Endret 16. desember 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Vet du hva, jeg synes det er megateit å lage en tråd som dette, om et pizzasted ingen har hørt om. Hvis den er så sabla spesiell, kan ikke noen ta bilde av pizzaen derfra i det minste? Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Vet du hva, jeg synes det er megateit å lage en tråd som dette, om et pizzasted ingen har hørt om. Hvis den er så sabla spesiell, kan ikke noen ta bilde av pizzaen derfra i det minste? Kødder du eller? Turboneger har en sang om den, så jo, det er jævlig mange som har hørt om Pamparius.. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Den har jeg på Turboneger DVDen min Lenke til kommentar
fox Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Pris på pizza der? Tenker å ta en tur innom og smaker Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Pris på pizza der? Tenker å ta en tur innom og smaker Det varierer fra pizza til pizza. Margarita koster 75, hawaii koster 85, skinke konser 80 tror jeg og peperoni tror jeg også er 80 Lenke til kommentar
fox Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Hvor stor er de? Liten, eller like stor som en stor peppes pizza. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 Hvor stor er de? Liten, eller like stor som en stor peppes pizza. Den er liten, man trenger en pizza vær. Jeg må ivertfall ha det. Er vel ca like stor som en grandiosa bare ikke så tykk Og naturligvis mye bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå