TurboHolte Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Pamparius er en liten Pizza shappe på Kolbotn. Shappa ble opnet i 1997 av pål Bøttger Kjærnes og en venn av han. Pål er gitarist, keybord og danser i bandet Turboneger. Turboneger har en sang om Pamparius som heter " The Age Of Pamparius " ( Veldig bra sang!) Pizza'n der er den beste jeg har smakt. Sikkert ikke så mange her som har smakt den, men de som har det deler nok mening med meg Her kan alt om pamparius diskuteres: Har du smakt pizza'n der? Hva syns du? Har du hørt om pamparius? Hvilken pizza er best? og.. Han som lager pizza'n der heter Goaz Anbefales på det sterkeste!! Endret 14. mars 2009 av TurboHolte Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Jobber Pål der fremdeles...? Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 jeg har aldri sett han der! Lenke til kommentar
LAUKzz Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) pamparius pizza er så vilt god! har ikke smakt noen bedre. ingen over, ingen ved siden! da vi hadde utvekslings med tyske elever, mente de at de fikk bedre pizza i tyskland til halve prisen, men jeg regner med at det bare er bullshit. Endret 30. september 2008 av LAUKzz Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Herlige pizzaer, selv om en del mener de er dyre. Calzonen(eller hvordan det skrives) er nydelig Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 pamparius pizza er så vilt god! har ikke smakt noen bedre. ingen over, ingen under! da vi hadde utvekslings med tyske elever, mente de at de fikk bedre pizza i tyskland til halve prisen, men jeg regner med at det bare er bullshit. Heter det ikke ingen over, alle under? Lenke til kommentar
JimL Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Ingen over, ingen ved siden (av) Lenke til kommentar
LAUKzz Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Ingen over, ingen ved siden (av) sånn anyways! pamparius er verdens beste pizza! Endret 30. september 2008 av LAUKzz Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Husker jeg hadde planer om og dra dit med en kompis, men det ble aldri noe av. Skulle gjerne dratt dit en gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Hvor i det ganske land ligger denne fantastiske plassen? Edit: jeg så det, men lurte på hvor i Norge plassen lå. Har funnet det ut nå. Endret 7. oktober 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Tror den ligger på Kolboten Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Det stemmer, Kolbotn ligger et lite stykke (ca:10-15 min) fra Oslo Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Husker jeg lette etter en buss som gikk dit, men ble aldri noe av:( Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 Husker jeg lette etter en buss som gikk dit, men ble aldri noe av:( Surt det, men hvis du skal dit er det bare å ta toget til Kolbotn. Er ikke så langt å gå Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Husker jeg lette etter en buss som gikk dit, men ble aldri noe av:( Surt det, men hvis du skal dit er det bare å ta toget til Kolbotn. Er ikke så langt å gå Takk Må få meg en tur dit snart Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Var der sist i går tror jeg..eller var det torsdag.??! Tar meg kansje en tur i dag også Endret 11. oktober 2008 av TurboHolte Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hva er den beste pizza en der da? Er det en som heter Age of Pamparius der? Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Det er vannskelig å si. Smak og behag! Jeg syns nå Hawai og Peperoni er digg, men det er mange som foretrekker Margaritaen. Calzonen eller hvordan det staves er også veldig god Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg har sett sånn film av Pål som lager Pizza der, Men om jeg skulle dra dit, så måtte det nesten vært får å møte pål. Håper at han fortsatt jobber der. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) jeg har aldri sett han der! MrBones: TurboHolte som tydligvis er der mye har jo aldri sett han der.... Så da tror jeg du skal ha flaks vis du ser han den ene gangen du drar dit Men men, virker kult og møte han der da. Får vel ta bussen dit engang Endret 22. oktober 2008 av Snus-Dog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå