El Pistolero Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Hei, jeg har et problem. Jeg har akuratt kjøpt meg ny Stasjonær pc. 1.Når jeg kobler pcen til tven får jeg en maskimal oppløsning på 1920 x 1280. En kompis sa at det skal være oppløsning på 2500 x xxx elns som skal være maks. Jeg håper noen vet hvorfor jeg ikke får bedre oppløsning. Jeg bruker forøvrig HDMI kabel. 2. Når jeg har kobla pcen til tven er bilde litt flirette. Er det noen som vet hva som kan gjøres for å få bort noe av dette? Takker for hjelp på forhånd Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Det er mulig skjermkortet har mulighet for høyere oppløsning, men TV-en din støtter max 1920x1080. For øvrig er TV-skjermens egentlig oppløsning 1024x1024. Hva mener du med "litt flirette bilde"? Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 Det er mulig skjermkortet har mulighet for høyere oppløsning, men TV-en din støtter max 1920x1080. For øvrig er TV-skjermens egentlig oppløsning 1024x1024. Hva mener du med "litt flirette bilde"? Hehe, ok. Jeg mente at bildet bevegde seg mye. Borte nå da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå