Chivas Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jeg har fulgt med på Kongen av Queens på TV3 en god stund, og synes serien er utrolig bra Men, etter å ha irritert meg grønn en periode på at det kun sendes repriser på repriser av veldig gamle episoder på TV3, ble jeg lettet da jeg oppdaget for kort tid siden at TV4 også sender Kongen av Queens Der oppdaget jeg også kjapt at det var episoder jeg tidligere ikke hadde sett, samt at de så mye nyere ut. Så, sist uke sluttet TV4 å sende KaQ Jeg fant ut at det var siste sesong jeg hadde sett på (Ses. 9), og at de derfor er ferdig med å sende serien (såfremt de ikke begynner på nytt). Vel, så hva gjør man nå? På DVD har de kun gitt ut ses. 1-3 her i Norge. Mens andre steder i verden har de ihvertfall kommet til ses. 7. Og på norsk tv fortsetter de å sende repriser av gamle sesonger ...og de har jeg jo sett alt av. Er det noen andre kanaler som sender denne serien, mon tro? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Var ikke siste episode da de adopterte en kineser og Carry ble gravid? Er det ikke slutt nå? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Foreslår at du kjøper resten av sesongene fra Amazon.com. Koster omlag 100kr per sesong (+ porto). Bestiller du en og en sesong unngår du også moms. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Ja, aller siste episode ble vist på TV2 for lenge siden, så det blir nok aldri mer fra den kanten. Vil du ha mer må du nok finne den på dvd. Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Ok, jeg var ikke klar over at den har gått på TV2 også...og at de sendte alle sesongene Jeg har kun fulgt med på TV3, og der går jo serien aldri videre På DVD med norsk tekst, har kun de 3 første sesongene kommet. Men hvis man i det minste får engelsk tekst på de fra Amazon, kan jo det være et aktuelt alternativ ja Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Håper det kommer flere sesonger på DVD her i Norge snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå