Trixhead Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Ja, jeg bare lurer hva man kan bruke trophiene man samler opp til??? Er det litt som xbox 360 sine poeng? Eller er det bare å samle opp "for fun"? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Bare for fun og briefing. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Samler for fun, ære og at du får noe får jobben din. Jeg gjør det fordi jeg liker tanken på at jeg har trofeer for noe vanskelig jeg har gjort. Bryr meg ikke om å showe det til alle liksom. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Samler for fun, ære og at du får noe får jobben din. Jeg gjør det fordi jeg liker tanken på at jeg har trofeer for noe vanskelig jeg har gjort. Bryr meg ikke om å showe det til alle liksom. Samme her. Er så sinnsykt digg hver gang det popper opp at man får et trofè. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 tsssk de som har mest trofeer er vel rimelig mye på youtube osv for å finne ut hvordan de får trofeene.. Menne trofeer er konge det, ville ikke vært foruten =) Likevel tror jeg noen tar det litt for seriøst.. når jeg leser at noen har tatt alle buzz trophies på en uke må jeg bare riste på hodet, det må jo ha vært helt TRAGISK kjedelig Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Kommer Motorstorm 2 med trophies støtte? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Akkurat nå er det vel bare for fun, og for at du skal kunne skryte til kompiser, men det var vel noe snakk om at i Home skulle det være mulig å få utbytte av trophiene på en annen måte? Feks, kjøpe Warhawk-genser osv.. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Kommer Motorstorm 2 med trophies støtte? I følge PS3forum.no, ja. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Likevel tror jeg noen tar det litt for seriøst.. når jeg leser at noen har tatt alle buzz trophies på en uke må jeg bare riste på hodet, det må jo ha vært helt TRAGISK kjedelig Det var ufattelig kjedelig å gjøre det på en uke ja:p Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 det vil jeg tro.. og i slike tilfeller ødelegger jo rett og slett trofeene spillopplevelsen totalt? 50 kamper alene? spillte 2 så ga jeg opp Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 det vil jeg tro.. og i slike tilfeller ødelegger jo rett og slett trofeene spillopplevelsen totalt? 50 kamper alene? spillte 2 så ga jeg opp Har ikke spillt Buzz siden nei, men var fristende å bli den første med to Platinum trofeer (på de sidene jeg henger på vel og merke). Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 trofeer skal brukes i home til spill-møbler og klær, lvlet ditt brukes til andre ting, trophies kommer til å ha en god del å si i home faktisk Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Håper det stemmer, det med Home! Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 trofeer skal brukes i home til spill-møbler og klær, lvlet ditt brukes til andre ting, trophies kommer til å ha en god del å si i home faktisk Skal være "litt" forsiktig med hva jeg sier her nå, men ikke forvent så mye angående trophies og Home når det lanseres, men trophies og Home vil nok gå hånd i hånd etterhvert. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Lurer på om Sony-gutta er litt ironiske når de lager belønninger til Home. Tilgang til nerdestæsj og "I have no life"-effekter om man har seriøst mange trophies f.eks. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Lurer på om Sony-gutta er litt ironiske når de lager belønninger til Home. Tilgang til nerdestæsj og "I have no life"-effekter om man har seriøst mange trophies f.eks. Det hadde vært rått. Håper litt på en interaktiv t-skjorte som til enhver tid viser hvor mange trophies man har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå