ummairt Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Halla folkens, Låner en CECT p168 av en venn. Har prøvd å slå den på, men etter at jeg slår pinkoden og telefonen prøver å komme seg på nettet så får jeg først melding om at "Simcard registration failed" også står det "invalid" sim hele tiden. Jeg prøvde igår med et tele2 sim, hvor ting fungerte helt greit, men når jeg prøver å sette i sim fra netcom så får jeg dette problemet. Fant ikke noe interessant på google, så jeg prøver å spørre dere her i rommet noen som kan gi litt bruksannvisning her ? Mvh U.T Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Operatørsperret? Lenke til kommentar
ummairt Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 Operatørsperret? Negative! Den virker med telenor også. Har lest litt på google at det kan være noe å få oppdatert IMEI'en uten at jeg vet hvordan det gjøres... Trolig så er telefonen også kjøpt i utlandet. Tror ikke de setter i opertørsperre for norge ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå