norslayer Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 hei, jeg ble litt små skuffet av det nyeste albumet overcome fra all that remains. det ble litt vell "mildt" når deg gjelder skriking osv synes the fall of ideals var bedere hva synes dere ? norslayer Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Har ikke hørt om dem engang jeg.. Hørte en sang på Youtube nå, ikke så verst! Lenke til kommentar
norslayer Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 tja jeg kan godt linke noen av de beste god bitene dems vis du vil det ? ja i hvert fall her er en av de http://www.youtube.com/watch?v=UcfLkrDXdn8 Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 tja jeg kan godt linke noen av de beste god bitene dems vis du vil det ?ja i hvert fall her er en av de http://www.youtube.com/watch?v=UcfLkrDXdn8 Ganske fett, liker bare ikke de litt rolige delene i sangene Lenke til kommentar
norslayer Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 ok, ja det er litt sånn dumt men synes stemmen hans er så sykt rå ^^ alltså den passer ekstremt bra til skriking hehe Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 ok, ja det er litt sånn dumt men synes stemmen hans er så sykt rå ^^alltså den passer ekstremt bra til skriking hehe Det er ganske barskt. Lenke til kommentar
norslayer Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 bra sagt :!: Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Hadde ikke store forventninger til dette. Synes ikke All The Remains har gjort noe spesielt bra før. Overcome er etter min mening dårligere enn deres forrige skive. Det er ALTFOR pop. Greit nok at metalcore ofte er litt catchy i refrengene ol., men All That Remains dro det aaaaaaaaaaaaalt for langt denne gangen. Lenke til kommentar
mnemic Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Har egentlig sluttaå høre på All That Remains, litt nå og da hører jeg på Fall of Ideals. De nye sangene er også veldig skuffende! Er jo så fantastisk uorginalt, de presenter jo absolutt ikke noe nytt! Føler at Metalcoren er på vei til å dø ut, de eneste banda som holder et lite håp er Chimaira og Purified in Blood. Lenke til kommentar
All You Can Rape Buffet Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Ganske ok skive. 7/10 Metalcore er ikke på vei ut nei. Lenke til kommentar
mnemic Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Ganske ok skive. 7/10 Metalcore er ikke på vei ut nei. Jo det drukner i uorginalitet! Alle nye metalcore bands nå til dags er altfor like, sjeldent noe nytt på metalcore fronten... Lenke til kommentar
All You Can Rape Buffet Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Ganske ok skive. 7/10 Metalcore er ikke på vei ut nei. Jo det drukner i uorginalitet! Alle nye metalcore bands nå til dags er altfor like, sjeldent noe nytt på metalcore fronten... Grav litt dypere. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Det er ingen tvil om at metalcore er en sjanger som sårt trenger fornyelse. Markedet drukner i metalcore, men det er sannelig ikke stor variasjon i det som kommer. Nesten ALT som kommer har vi nemlig hørt 1000 ganger før. Det er ikke noe å diskutere engang! Personlig synes jeg metalcore kan være kult noen ganger, men det meste er søppel. Er ikke noe kult når du føler at dette har du hørt så altfor mange ganger før. Det hender riktignok at det dukker opp noen band som gjør det samme gamle sinnsykt bra, og da er det forsåvidt greit. Bare så det er sagt, så er overhodet ikke All That Remains et sånn band. De skiller seg ikke ut i det hele tatt. Eller kanskje litt i form av at de drar de "catchye" refrengene noe sinnsykt langt. Er nesten så jeg tror jeg hører på et refreng fra et boyband noen ganger når All That Remains fyrer opp refrengene sine på Overcome. Ja, så banalt er det. For de som ikke skjønte det, så er ikke det en positiv ting. Endret 22. september 2008 av qweac Lenke til kommentar
norslayer Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 ja må si meg enig. men all that remains har aldri skuffet meg før på noen av albumene dems. de nye sangene er på så lavt nivå i forron til de andre albumene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå