Gå til innhold

All That Remains - Overcome (Nytt album)

norslayer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde ikke store forventninger til dette. Synes ikke All The Remains har gjort noe spesielt bra før. Overcome er etter min mening dårligere enn deres forrige skive. Det er ALTFOR pop. Greit nok at metalcore ofte er litt catchy i refrengene ol., men All That Remains dro det aaaaaaaaaaaaalt for langt denne gangen.

Lenke til kommentar

Har egentlig sluttaå høre på All That Remains, litt nå og da hører jeg på Fall of Ideals. De nye sangene er også veldig skuffende! Er jo så fantastisk uorginalt, de presenter jo absolutt ikke noe nytt! Føler at Metalcoren er på vei til å dø ut, de eneste banda som holder et lite håp er Chimaira og Purified in Blood.

Lenke til kommentar

Det er ingen tvil om at metalcore er en sjanger som sårt trenger fornyelse. Markedet drukner i metalcore, men det er sannelig ikke stor variasjon i det som kommer. Nesten ALT som kommer har vi nemlig hørt 1000 ganger før. Det er ikke noe å diskutere engang! Personlig synes jeg metalcore kan være kult noen ganger, men det meste er søppel. Er ikke noe kult når du føler at dette har du hørt så altfor mange ganger før. Det hender riktignok at det dukker opp noen band som gjør det samme gamle sinnsykt bra, og da er det forsåvidt greit. Bare så det er sagt, så er overhodet ikke All That Remains et sånn band. De skiller seg ikke ut i det hele tatt. Eller kanskje litt i form av at de drar de "catchye" refrengene noe sinnsykt langt. Er nesten så jeg tror jeg hører på et refreng fra et boyband noen ganger når All That Remains fyrer opp refrengene sine på Overcome. Ja, så banalt er det. For de som ikke skjønte det, så er ikke det en positiv ting.

Endret av qweac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...