Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Judas... en MORSOM jackass kopi

Kebab GUD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke sett det.. når det går? Har litt lyst til å se det, egentlig :)

et hint .. ta en titt i TVguiden ! ...

Når skal alle idiotene forstå at jeg ikke gidder å finne frem tidene til de .. finn det selv!

(ikke spesielt rettet mot deg)

Stiller meg litt uening... Jeg ser på dette forumet som et ORAKEL. Det vet ALT. (Alltid noen som vet noe)

DVS det skal fortelle meg hvor mange skritt jeg skal gå om jeg må drite... Liker å tenke slik i alle fall!

Lenke til kommentar
Når skal alle idiotene forstå at jeg ikke gidder å finne frem tidene til de .. finn det selv!

Du høres ut som en hyggelig fyr. Tok deg tid til å svare han på denne måten, men det var for mye for langt å ta med programtiden også? Hvis du visste veldig godt når dette programmet gikk, hvorfor var det da et problem å taste det inn i innlegget ditt? Positive tanker og vennlighet er gratis.

Lenke til kommentar
Du høres ut som en hyggelig fyr. Tok deg tid til å svare han på denne måten, men det var for mye for langt å ta med programtiden også? Hvis du visste veldig godt når dette programmet gikk, hvorfor var det da et problem å taste det inn i innlegget ditt? Positive tanker og vennlighet er gratis.

Ironisk bra og helt enig. :)

Lenke til kommentar
Ikke sett det.. når det går? Har litt lyst til å se det, egentlig :)

et hint .. ta en titt i TVguiden ! ...

(ikke spesielt rettet mot deg)

Stiller meg litt uening... Jeg ser på dette forumet som et ORAKEL. Det vet ALT. (Alltid noen som vet noe)

DVS det skal fortelle meg hvor mange skritt jeg skal gå om jeg må drite... Liker å tenke slik i alle fall!

TVN - 2200 - mandag :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...