Hawtz Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Hei, forleden oppgraderte jeg noen pc-deler. Mitt nåværende hardware er: - Asus P5Q - Core 2 Duo - 4GB minne - Asus 8800GTS Jeg installerte Vista x64 etter jeg kjøpte nytt ram og hovedkort. Etter jeg installerte Vista har jeg hatt problemer med at oppløsningen er på 800x600 hver gang jeg starter og jeg får ikke til å kjøre dual-screen. Den eneste grunnen til at jeg installerte Vista var pga jeg hadde 4 GB minne, og ville utnytte det, men nå erger jeg meg skikkelig over Vista. Er det noen som vet hvordan jeg kan få fikset det med oppstarten og dual screen, for jeg har lyst til å beholde Vista. Men hvis ikke, er det en måte å få 4GB minne til å fungere i Xp 32 bit? Når det kommer til dual screen, får jeg bare opp en i skjerm i skjerminnstillinger. Jeg har prøvd å sette det opp i nvidia control panel, men det eneste som fungerer der er klonet display, og det er ikke noe jeg vil ha. Mvh Lenke til kommentar
juhu Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Høres ut som driverproblem.. sjekk at du har nyeste skjermkortdrivere. For å benytte 4GB ram i XP, må du ha Windows XP 64-bits versjon Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Høres ut som driverproblem.. sjekk at du har nyeste skjermkortdrivere. For å benytte 4GB ram i XP, må du ha Windows XP 64-bits versjon Problemet løste seg ved reinstallasjon. Og ja, det var 64-bits versjonen jeg hadde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå