sharkbite Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Hva slags creen capture program er det beste? prøver å ta opp film fra skjerm og overføre til mobil men funker ikke,,,, har frøvd 5 forskellige program men helt uten resultat Lenke til kommentar
martsK Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Hva slags creen capture program er det beste? prøver å ta opp film fra skjerm og overføre til mobil men funker ikke,,,, har frøvd 5 forskellige program men helt uten resultat Jeg trur nok at fraps er et av de programmene som går for å være av de beste. Et stort minus med det, er at det koster penger, men du kan også laste ned en trial-versjon av programmet. Har ikke prøvd det før, så skal ikke kommentere selve programmet. Hadde også et bra phone-converter program, men finner ikke linken nå. Skal edite når jeg finner den. Lykke til videre! Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Kor oppstår problemet? Klarer du ikkje ta opp skjermen, eller klarer ikkje mobilen spele av filene? Dei fleste mobilar har vel berre støtte for nokre få format, so det er ikkje usannsynleg at du må konvertere det du har tatt opp til rett format (kva det er veit eg ikkje, avheng av telefonen). Sjølv har eg brukt Camstudio litt, med gode erfaringar. Jeg trur nok at fraps er et av de programmene som går for å være av de beste.Kjem an på kva ein skal ta opp trur eg, for spel er kanskje Fraps det vanlegaste, men for opptak av skrivebordet trur eg andre program (som Camstudio) er betre. Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Har du prøvd SnagIt eller Camtasia? http://www.techsmith.com/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+129837 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) De to beste jeg skjenner til er: BB Flashback og Hypercam 2 Endret 23. september 2008 av Slettet+129837 Lenke til kommentar
strain Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Jeg må bare legge til i denne tråden: Jeg ser etter et liknende program selv. Jeg trenger et screen-captureprogram som kan levere høy kvalitet og har støtte for høy fps, noen som har noen forslag? Har prøvd camtasia, men programmet støtter dessverre ikke høy nok fps til at det skal bli bra nok kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå