Labraxas Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Beklager at jeg ikke klarer å dikte opp en mer beskrivende emnetittel, men saken er den at i går, uten at jeg kan skjønne at jeg har gjort noe for å forårsake det, gikk forumet fra å vise tråder med 20 innlegg pr. side, til å bli som dere kan se på bildet under. Jeg håper at bildet er beskrivende nok i seg selv, men problemet er den at jeg kun kan se førstepost og en valgfri annen post om gangen. Både i Internett Explorer, og Opera fungerer det som normalt, men da jeg i utgangspunktet ønsker å fortsette og bruke Firefox ser jeg på dette som et problem. Min nåværende versjon av Firefox er 3.0.1. Jeg håper, og tror at det er no' innstillingspjatt som må til, så jeg spør her i håp om at noen kan hjelpe meg og gjøre forumet brukervennlig igjen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Se øverst til høyre i tråden. Der står det "valg" Trykk på den og så helt nederst under visningsalternativer står det "standard". Trykk på standard. Endret 21. september 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Danny Boy Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Hehe husker jeg fikk sjokk første gang jeg klarte å gjøre det Du fikser det enkelt med å trukke på knappen "Valg" oppe til høgre for tråden, og så velger du standard Edit: Damn, Lars slo meg xD Endret 21. september 2008 av Danny Boy Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 Se der ja, verre var det ikke. Mange takk skal dere ha, begge to. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Tror 90% av forumets brukere spør det spørsmålet en eller annen gang. Må være det mest spurte spørsmålet i diskusjon.no's historie. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 [Automatisk svar] Problemet er løst, tråden stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg