Gå til innhold

Dell XPS M1730

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg har tenkt å kjøpe meg en ny gaming-laptop og har sett på Dell sin XPS M1730 med 2 stk GeForce 8800 GTX kort i SLI. Det jeg lurer på er om "nå" er et bra tidspunkt å kjøpe på med tanke på nye grafikk kort på vei. Dette har jo vært Dell sin topmodell til gaming en god stund nå, så kanskje de kommer med noe heftigere om litt? =/

Noen som har noen tanker rundt dette ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

jeg har tenkt å kjøpe meg en ny gaming-laptop og har sett på Dell sin XPS M1730 med 2 stk GeForce 8800 GTX kort i SLI. Det jeg lurer på er om "nå" er et bra tidspunkt å kjøpe på med tanke på nye grafikk kort på vei. Dette har jo vært Dell sin topmodell til gaming en god stund nå, så kanskje de kommer med noe heftigere om litt? =/

Noen som har noen tanker rundt dette ?

Du kan jo spørre, men det er en Pc som selv nå vil dra de fleste spill på maks uten problemer. Er ikke sikker på crysis, men på high burde det være spillbart.

Lenke til kommentar

Tror Dell straks skal tilby 9800GTX i SLI på M1730 så ville heller vente på det. Riktignok bare litt bedre ytelse enn 8800 GTX'ene men kan være lurt å sjekke om Dell i f.eks. USA tilbyr dette for da kommer det sannsynligvis straks til Norge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...