Gå til innhold

Problemer med den trådløse nettverkstilkoblinga

Gloms

Anbefalte innlegg

Jeg kommer ikke på nett med min ASUS A6K maskin. Lasta ned den nye drivern fra hjemmsida deres, men den meldinga som er i screenshoten kommer fremdeles når jeg høyreklikker på ikonet for trådløst nett og velger "vis trådløse nettverkstilkoblinger"

Noen som vet hva jeg kan gjøre? prøvde å søke litt på det Microsoft Zero Network Connections, men fant ikke ut av det. Fint om noen kunne hjelpe meg.

post-120451-1222012117_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg lasta bare ned fra ASUS.COM jeg. Kom ikke med no program, sjekka startlinja. Har gjort det før, og det har funka fint med den drivern. Men etter at jeg formaterte pcen nå og prøvde det samme, så funka det ikke.

Noen som har no tips her ell?

Lenke til kommentar

Hadde vært veldig fint om noen hadde giddi å hjelpe meg her.

Jeg har lasta ned drivern, og når jeg installerer den kommer den medinga jeg har posta. Sammen med drivern kom det noe som het iProDiFX som lå i samma mappa. Når jeg trykker på den kommer det at den innstalerer driver, akkurat som det gjør når jeg trykker på setupfila til drivern. Eneste forskjellen er at når jeg trykkerpå Pro saken så virker det som jeg kobler til et nett. Den trådløse nettverkstilkoblinga begynner på en måte å virke, og jeg blir kobla til et nett som heter node-til-node. Det er ikke no nett her hvor jeg er som heter det, så synes det er litt rart. Hvis jeg går på "vi tilgjengelige trådløse nettverk" kommer samma feilmeldinga som alltid har kommet. Noen som vet hva som skjer her? er det feil driver jeg har? har alltid brukt den drivern og det har funka som bare det.

En annen ting jeg tenkte på var at det kanskje kunne være noe annet som fucka det til for meg. Gikk derfor på enhetsbehandlinga og der fikk jeg det bildet som jeg har posta under. Er det noe av spørsmålstegna som kan være grunnen? og hvordan fikser jeg de?

post-120451-1222603070_thumb.jpg

Endret av Gloms
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

jeg sjekka om WZC var på og den var slått av. Så jeg satt den på og da funka det. Men nå har det kommet et nytt problem. Hver gang jeg skrur på pcen er den slått av, så jeg må slå den på for hver gang.

Kan jeg fikse det sånn at den er på hele tida? for det er jævla tungvidt å slå den på hver gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...