wewwen Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Jeg skal sette opp den andre skjermen min, en tv. jeg kjører denne på DVI utgangen. Problemet er at jeg har alltid trykket høyre musetast på skrivebordet også bare "utvid til skrivebordet" på instillinger. Men her har jeg pluttselig ikke mulighet (virker det som) å ha to skjermer. Kan ikke finne noe noen andre plasser heller. Noen som har peiling? Windows xp 32bit med sp3 Gainward G-force 7600GT Takker for alle svar :=) Endret 21. september 2008 av ErikFN Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 Hvis noe er uklart, så er det bare å spørre. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Høyreklikk -> Egenskaper -> instillinger -> velg skjerm nr. 2 og klikk "utvid skrivebordet til denne skjermen" e.l. Du har sikkert prøvd dette allerede, men men.. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 Det har du helt rett i. jeg har prøvd det. Men kan ikke velge 2. skjerm. Det er der problemet starter! Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Laptop? Fn + F5, F7 eller en av de andre knappene (med skjermer på)? Hvis ikke, prøv å ha skjermen i når du starter maskinen, sjekk BIOS-innstillinger etc. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 Et annet spørsmål. Når man har en vanlig tv, ikke flatskjerm altså. I CRT ligaen. Takler denne skjermen den høye oppløsningen fra en datamaskin, Eller vil ikke dette gå i noen forstand? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå