Gå til innhold

krea-bolic, info og erfaringer! kom


Anbefalte innlegg

Hei!

 

jeg har noen spørsmål om krea-bolic! ( http://www.power-nutrition.no/Prestasjonsf...KreaBolic.html)

 

1) Kan en bli tatt for doping ved bruk av dette?

2) kan ditte gi noen bivirkninger? (som dårli søvn, liten matlyst osv.)

3) Er det fornuftig for en fotballspiller å bruke dette? (som f.eks blir for tung i overkropp.)

 

4) Kom med andre erfaringer! =)

 

 

tusen takk for alle svar;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

jeg har noen spørsmål om krea-bolic! ( http://www.power-nutrition.no/Prestasjonsf...KreaBolic.html)

 

1) Kan en bli tatt for doping ved bruk av dette?

2) kan ditte gi noen bivirkninger? (som dårli søvn, liten matlyst osv.)

3) Er det fornuftig for en fotballspiller å bruke dette? (som f.eks blir for tung i overkropp.)

 

4) Kom med andre erfaringer! =)

 

 

tusen takk for alle svar;)

 

Jeg har meget gode resultater ved bruk av krea-bolic. Brukte det som en styrkeøkningskur for litt over et år siden, sammen med d-ribose fra proteinfabrikken. Nå vet jeg ikke hvor mye d-ribosen funka, men en av delene funka ihvertfall meget bra! Skal sies at jeg i forkant hadde trent styrke i ca 4 år, litt av og på.

 

Merket ingen bivirkninger i form av dårlig søvn, liten matlyst osv. Spiste som en hest og sov som en baby.

 

Når det gjelder spørsmålet ditt om doping så vet jeg ikke hvordan det er, men tviler på at det regnes som doping? Selges jo overalt på nettet og på forskjellige treningssenter.

 

Kreatin fører ofte til at kroppen tar opp en del mer vann enn man er vant til. Vet ikke helt hvordan det er med krea-bolic, men det kan du vel lese en del om på nettet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...