runniz Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Lurer på om dere vet hvordan jeg kan modifisere strømkablene til harddiskene til noe ala dette: (bilde fra xtremesystems-forum) Eventuell en vinklet strømkabel som denne (ikke molex?): (bilde fra komplett) Vil gjerne snu diskene i mitt antec 900: (bilde fra xtremesystems-forum) Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Hei. Vet at du får kjøpt slike løse hos feks performance-pcs.com Evt. kan du kjøpe sata kablene til mist psuen fra netshop eller microplex. Har selv gjort akkurat det samme. Og hentet kontaktene mine fra en MIST PSU. Lenke til kommentar
runniz Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 Hei.Vet at du får kjøpt slike løse hos feks performance-pcs.com Evt. kan du kjøpe sata kablene til mist psuen fra netshop eller microplex. Har selv gjort akkurat det samme. Og hentet kontaktene mine fra en MIST PSU. Yepp, ble anbefalt performance-pcs.com et annet sted og fant nøyaktig det jeg leter etter Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå