4588pkdkrikue5c Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Hei, Eg har laga et nytt design til sida mi, og lurer berre på om nokon kan komme med litt kritikk til kva eg eventuelt kan gjere bettre. Sett stor pris på alle dei som gidd å ta seg tid til å gi meg sakleg og konstruktiv kritikk Eg føler liksom eg mangler noko, men at "iam getting there". Lenke til kommentar
sparks Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Du mangler innhold. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 Sant nok, men kva med oppsettet? Billete er frå portefølja. Eg tenker å ha bilde av ein ting eg har gjort innan grafisk på 01, ein ting innan film på 02, noko innan web på 03, osv.. Men somsagt; oppsettet? Ryddig? Noko eg burde flytte på? Endre på? Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Føler jeg har sett dette tusen ganger før, jeg har selv laget liknende design et x antall ganger. Prøv å vær litt mer kreativ, kanskje? Føler du bommer litt på logoen din. Om du ønsker å beholde motivet, anbefaler jeg i det minste å bytte fargen til noe litt mindre skrikende, hva med hvit? Grønnfargen på toppen passet ikke helt inn følte jeg. Men du har noe å bygge videre på, stå på Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Takk! Eg er egentleg einig i det med logoen. Ser poenget i det med grønnfargen også. Takk for konstruktiv kritikk Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Det var veldig enormt, og selve teksten og menyene ble veldig små. Synes du skal komprimere det sammen litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå