Sono Juventino Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Ser endel fotball over streaming på internett. Streamingen gikk mye bedre tidligere da maskina mi kjørte XP med 50 tillatte connections istedenfor 10. Dette skal være vanskeligere å endre på Vista ettersom jeg har skjønt. Tips til hvordan jeg kan øke antall connections tillatt til maskina på Vista 64-bit? Streaminga jeg bruker er selvsagt lovlige kilder som Bet365.com og lignende. Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Så vidt jeg vet finnes det ikke noen enkel måte å gjøre det på, det finnes en del oppskrifter på nettet men du kan bla.a risikere at pcen ikke booter. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 Det er ikke mulig å stille inn dette i Bios f. eks? Ingen som har alternative løsninger? Setter virkelig pris på tips. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) http://www.mydigitallife.info/2007/04/09/w...-event-id-4226/ bare å google men tar ikke noe ansvar for maskinen eller det som er lagret på den. Endret 21. september 2008 av Admin'c Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 Takker, Admin'c. Har sett på den metoden tidligere, men håpet det var noe enklere. Er også skeptisk med tanke på å skade dataen. Det er vel først og fremst bot-problemer det er snakk om og ikke skade på Hw? Husker at man tidligere kunne stille inn connections i streamingprogram som PPMate tidligere. Er dette mulig på Vista også? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 har ikke vista så har ikke prøvd det, men skulle ikke tro at det ville gå værre enn at win måtte reinstalleres etter at du har hentet ut de nødvendige data du vil ta vare på ved å sette hden midlertidig i en annen pc. Men dette er worst case, tror det burde gå bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå