DirtyBit Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Syns jeg skal starte en slik tråd siden vi ikke har en allerede, denne tråden kan også gi andre spillere som ikke har testet war enda en liten smake bit hva de går glipp av.. regler: - hver post SKAL ha bilde - hvis dere kan forminske bildet så gjør det. (thumbs som imageshack har) - hold dere til topic! Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 Da får vel jeg begynne, har noen par bilder av Squig herdern min.. (kan poste fler seinere) Første timene av åpningen av retail , Gobbo blir født og han er ikke akkuratt alene i starter zone.. her er Eight peak`s fremtidige green skin Zerg! tok 2 bilder av denne mengden så her er bilde nr 2.. ja jeg vet at det ikke er bilde i første post! Lenke til kommentar
Redalon Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Det er faktisk allerede en tråd om dette: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1005970 du kan like gjerne bumpe den Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 å pokker.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Stenges, bruk nevnt tråd over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg