Gå til innhold

Ny bakoverkompitabel PS3?

Codeboss

Anbefalte innlegg

Jeg har det men har ennå ikke sett eller hatt behovet for å spille av ett PS2 spill.

folk er forskjellige.. jeg hadde aldri ps2.. så jeg spiller masse ps2 spill.. Det er jo mange som laster ps1 spill til sin ps3.. tror nok ps2 spill hadde blitt veldig populært om det havnet på PSN.. men men, er begynt å bli så mange bra spill på ps3 at det blir mindre og mindre ps2 spilling :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Muligens mer effektiv chipset, men det kommer sikkert nye 40GB også til å få. Kommer forresten en 160GB Uncharted bundle også snart.

Veldig lett å skifte HDD på PS3 da. Alt du trenger er skrujern.

OK

Har mulighet på en bundle med 40GB PS3 med Unchartet og Rachet&Clank for under 3k - i butikk. Noe å lure på?

Lenke til kommentar

for all del.. om han ikke er ute etter stor harddisk er det jo ikke noe å lure på engang, da kjøper han jo 40en med en gang..

Kjøpte ikke du nettopp ny tv da Jo Are? Når jeg fikk meg HD-tv ble 60gb veldig lite veldig fort =) hver tv episode er vel 1,1 gb minimum og hver film jeg hiver innpå er vel 8gb, har en først kjøpt tv så må den jo få kjørt seg litt ;)

Lenke til kommentar

Det ser ut til at kjøpet av PS3 40GB skjærer seg. Jeg hadde også planert å kjøpe en PSP med 1 spill og 5 filmer for kr 999,- samtidig.

Men det virker som om jeg ikke var alene om å få greie på det tilbudet.... :nei:

Totalt kaos - fant ikke plass til å parkere en gang :!:

Så jeg får heller vente litt på noen attraktive bundler med større HDD og noen spill, gjerne med bakoverkompabilitet og en pris rundt 2.5k :love:

Lenke til kommentar
for all del.. om han ikke er ute etter stor harddisk er det jo ikke noe å lure på engang, da kjøper han jo 40en med en gang..

Kjøpte ikke du nettopp ny tv da Jo Are? Når jeg fikk meg HD-tv ble 60gb veldig lite veldig fort =) hver tv episode er vel 1,1 gb minimum og hver film jeg hiver innpå er vel 8gb, har en først kjøpt tv så må den jo få kjørt seg litt ;)

Ser ikke så mye filmer eller serier for tiden.

Har til nå brukt mediaserver men har fått problemer med at hdden jeg har tingene på (i pcen) detter ut til stadighet. Så blir kanskje nøtt til og kjøpe større hdde jeg også. Vet du om et program som kan konvertere flere filer samtidig? Hadde et konverteringsprogram før men det var håpløst og konvertere en hel serie, programmet taklet ikke å ha filer på venteliste.

Lenke til kommentar
Det ser ut til at kjøpet av PS3 40GB skjærer seg. Jeg hadde også planert å kjøpe en PSP med 1 spill og 5 filmer for kr 999,- samtidig.

Men det virker som om jeg ikke var alene om å få greie på det tilbudet.... :nei:

Totalt kaos - fant ikke plass til å parkere en gang :!:

Så jeg får heller vente litt på noen attraktive bundler med større HDD og noen spill, gjerne med bakoverkompabilitet og en pris rundt 2.5k :love:

Lykke til med det.

Lenke til kommentar
dessverre vet jeg ikke om noe slikt program, om du ser noe så si fra!

Bruker mkv2vob.. tar cirka 30sekund å konverterer 1gb med en dualcore 3,16ghz.. jeg setter av noen minutter også tar jeg flere på rappen, men hadde vert fint med kø ja :ninja:

Så fort :ohmy:

Jeg har bare en 2.4ghz prossesor jeg da, men får prøve dette.

Takker :thumbup:

Edit:

Hvilket format konverterer du til?

Endret av Jo Are
Lenke til kommentar

ok nå tester jeg bare for å sjekke at jeg ikke lyget til deg.. En episode på 1,09gb tar: 54sekund..

forøvrig mye multitasking på gang. MKV2vob er stillt inn på;

Video transcoding; automatic

Output File extension: vob

Transcoding codec: Mpeg-2 (fast)

Skal sies at filmene blir jo ikke konvertert i den forstand, det er bare containeren som endres fra .mkv til .vob. På filer der det må skikkelig trancoding til vil det ta lengre tid, men dette er aldri tilfelle med tv-serier.

Lenke til kommentar
ok nå tester jeg bare for å sjekke at jeg ikke lyget til deg.. En episode på 1,09gb tar: 54sekund..

forøvrig mye multitasking på gang. MKV2vob er stillt inn på;

Video transcoding; automatic

Output File extension: vob

Transcoding codec: Mpeg-2 (fast)

Skal sies at filmene blir jo ikke konvertert i den forstand, det er bare containeren som endres fra .mkv til .vob. På filer der det må skikkelig trancoding til vil det ta lengre tid, men dette er aldri tilfelle med tv-serier.

Så lenge filene kan spilles av på ps3 så går det jo greit.

Takker for svar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...