Gå til innhold

Ny bakoverkompitabel PS3?

Codeboss

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, når de først er villige til å bruke litt ressurser på å se hvor landet ligger, hvorfor kunne de ikke med det samme sondert terrenget etter interesse for en dyrere, bakoverkompatibel enhet? Skifte disk kan jo alle gjøre.

Er ikke alle som tørr å gjøre det da mange tror det bryter med garantien. Noe det ikke gjør selvsagt.

Lenke til kommentar

Som nevnt, det vil neppe komme noen ny bakoverkompatibel PS3 med det første. Sony har gjort det helt klart at de ikke ser verdien i det, da folk kan spille sine PS2-spill på PS2.

Jeg vil imidlertid tippe at BC'en kommer tilbake en eller annen gang, men da i såfall om noen år, når PS2 har gått ut av produksjon.

Lenke til kommentar

Som skrevet flere steder ovenfor så har Sony bekreftet at de ikke vil slippe en bakoverkompatibel PS3 for PS2 spill. Det de derimot har latt være ubesvart er hvordan utviklingen av en emuleringssoftware til PS3 for PS2 spill ligger ann, og i første omgang vil nok denne kun kunne spille av PS2 spill kjøpt via PS-Store.

Lenke til kommentar
Endte med at jeg kjøpte en brukt 60GB med et par spill og BD filmer for 5000. Gotta have that BC.

Var ganske billig for og være 60 gb du kjøpte.

Som skrevet flere steder ovenfor så har Sony bekreftet at de ikke vil slippe en bakoverkompatibel PS3 for PS2 spill. Det de derimot har latt være ubesvart er hvordan utviklingen av en emuleringssoftware til PS3 for PS2 spill ligger ann, og i første omgang vil nok denne kun kunne spille av PS2 spill kjøpt via PS-Store.

De har ikke sagt at sotware emulering kommer heller.

Lenke til kommentar

Mhm.. Spekuleres i at de vil slippe en mulighet for å spille PS2 spill via emulering, idet produksjonen av PS2 stopper. Inntil videre må folk belage seg på å bruke PS2n sin, eller de heldige som har 60GB kan bruke sin. Jeg har det men har ennå ikke sett eller hatt behovet for å spille av ett PS2 spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...