Codeboss Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Kommer det en ny bakoverkompitabel Ps3? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Sony skal slippe en 160GB-versjon i begrenset opplag for å sondere terrenget, se om det er marked for en dyrere utgave. Etter det jeg har fått med meg skal denne være identisk med 80GB-en ellers. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 det kommer nok aldri en ny bakoverkompatibel ps3. I beste fall lanserer de software til 40/80/160gb som kan emulere ps2 spill. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 De har vært ganske klare på at det ikke vil komme. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Helt idiotisk spør du meg. Glad jeg har original 60gb. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Ja, når de først er villige til å bruke litt ressurser på å se hvor landet ligger, hvorfor kunne de ikke med det samme sondert terrenget etter interesse for en dyrere, bakoverkompatibel enhet? Skifte disk kan jo alle gjøre. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Ja, når de først er villige til å bruke litt ressurser på å se hvor landet ligger, hvorfor kunne de ikke med det samme sondert terrenget etter interesse for en dyrere, bakoverkompatibel enhet? Skifte disk kan jo alle gjøre. Er ikke alle som tørr å gjøre det da mange tror det bryter med garantien. Noe det ikke gjør selvsagt. Lenke til kommentar
marama Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Låner denne tråden.. Er alle playstation 3 60gb bakoverkompatible?? uansett region, versjon osv??? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Låner denne tråden.. Er alle playstation 3 60gb bakoverkompatible?? uansett region, versjon osv??? ja men om du kjøper 60gb fra usa eller asia vil du bare kunne spille ps2 spill og dvd-filmer fra disse regionene... bomkjøp, så sats på en europeisk om du skal ha Lenke til kommentar
marama Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 OK.. takker for svar .. fant en 60gb pl3 til 1950,- norske på en butikk i USA... men da står jeg over det kjøpet.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Som nevnt, det vil neppe komme noen ny bakoverkompatibel PS3 med det første. Sony har gjort det helt klart at de ikke ser verdien i det, da folk kan spille sine PS2-spill på PS2. Jeg vil imidlertid tippe at BC'en kommer tilbake en eller annen gang, men da i såfall om noen år, når PS2 har gått ut av produksjon. Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Endte med at jeg kjøpte en brukt 60GB med et par spill og BD filmer for 5000. Gotta have that BC. Lenke til kommentar
Jokkeu Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Som skrevet flere steder ovenfor så har Sony bekreftet at de ikke vil slippe en bakoverkompatibel PS3 for PS2 spill. Det de derimot har latt være ubesvart er hvordan utviklingen av en emuleringssoftware til PS3 for PS2 spill ligger ann, og i første omgang vil nok denne kun kunne spille av PS2 spill kjøpt via PS-Store. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Endte med at jeg kjøpte en brukt 60GB med et par spill og BD filmer for 5000. Gotta have that BC. Var ganske billig for og være 60 gb du kjøpte. Som skrevet flere steder ovenfor så har Sony bekreftet at de ikke vil slippe en bakoverkompatibel PS3 for PS2 spill. Det de derimot har latt være ubesvart er hvordan utviklingen av en emuleringssoftware til PS3 for PS2 spill ligger ann, og i første omgang vil nok denne kun kunne spille av PS2 spill kjøpt via PS-Store. De har ikke sagt at sotware emulering kommer heller. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Sa han det da? Kan hende jeg misforsto, men han skrev "ligger ann" noe som jeg tolker med at han vet at de har begynt. Noe de ikke har gjort. Lenke til kommentar
Jokkeu Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 De har nevnt at de muligens vil gjøre det mulig for folk som absolutt må spille PS2 spill, å kjøpe spill fra PS-Store etterhvert ja. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 De har nevnt at de muligens vil gjøre det mulig for folk som absolutt må spille PS2 spill, å kjøpe spill fra PS-Store etterhvert ja. Ok har ikke fått med meg det. Håper det kommer da, slik at man kan laste ned ps2 spill. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Ville tro at eventuell BC kommer som software, men neppe før PS2 slutter å selge. Den selger tross alt masse fortsatt. Lenke til kommentar
Jokkeu Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Mhm.. Spekuleres i at de vil slippe en mulighet for å spille PS2 spill via emulering, idet produksjonen av PS2 stopper. Inntil videre må folk belage seg på å bruke PS2n sin, eller de heldige som har 60GB kan bruke sin. Jeg har det men har ennå ikke sett eller hatt behovet for å spille av ett PS2 spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå