bjornast Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Ser for meg at denne karen kan ha gjort sin del av jobben for Orkdalsmafiaen. For de som ikke helt ser hva det er, så er det en gammel sementblander. f/4,8 1/30 s ISO 100 18 mm Croppet, klonet bort noe hvit plastikk jeg glemte å fjerne fra bakken, justert fargemetning og kontrast. Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Bildet er tatt fra en merkelig synsvinkel, ville heller tatt bildet nedenfra og opp, og dermed sluppet mye av den kjedelige bakken. Og viss jeg skal pirke, ville jeg ha flyttet fokus. Men ellers greie farger Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Dette motivet kunne du garantert ha utnyttet bedre. Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 Jeg får ta meg en tur ut i morgen igjen og satse på at solen ikke er like sterk. Da jeg tok bildet lå det meste av blanderen i skyggen, mens det var mye sol irundt. Jeg får ta meg en tur og rydde unna litt plastbiter og ta fra litt flere vinkler. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Syntes det var vanskelig for øynene og finne noe fast fokusert og se på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå