bjornast Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Vet ikke hvor mye bakgrunnstekst jeg trenger å ha med her. Men bildet er iallefall tatt under brygga som er ved siden av Båtklubben Terna i Orkanger. f/4,2 1/45 s ISO 400 44 mm Croppet, og rotert litt. Ikke helt godt å vite hva som egentlig er riktig orientering her... Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Ser ut som det skulle vært rotert litt mer mot klokka; ble nesten litt svimmel av å se på det slik det er nå. Interessant motiv som passer fint til s/h, bare synd med de utbrente partiene helt bak, kansje en mulighet for en klone/malejobb? Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Fint motiv, og generelt gode farger. Bildet blir allikevel litt for flatt når motivet gir så gode muligheter for dybde. Kanskje øke kontrasten bittelitt? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Flott motiv, men jeg vil til venstre. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Det er i alle fall et godt eksempel på en vanishing point komposisjon. Og det er ganske dekorativt i sorthvitt, men noen kommer sikkert til å finne bildet litt tomt. Personlig så lar jeg mer ikke plage av litt tommet bilder hvis de behager mitt øye. I dette tilfellet er det litt midt i mellom. Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jeg likte rytmen i bildet. Men jeg veit ikke helt hva jeg synes om selve bildet. Det er godt gjennomført, men jeg savner et sted å feste blikket. Ellers fungerer det fint i b/w dpm pm sier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå