Gjest Bruker-127711 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Hei, vi skal på polentur med skolen i høstferien, og har tenkt til å ta med en kjempegod del filmer. Vi har massevis av filmer hjemme, men har bare 2-3 4GB memory stick kort, og lurer på om at hvis jeg har en ekstern hardisk med konverterte filmer, hvis jeg da tar en usb kabel fra harddisken direkte inn til pspen, vil det funke da? Takker for svar Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Lurer på det samme jeg og Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Tror ikke du kan ha HDD'er tilkoblet med mindre du knoter rundt med noe custom firmware, men det finnes tross alt 8gb-kort du kan bruke, men det er fort noen hundringser. Evnt. kan du se om du kan ofre litt kvalitet for lav filstørrelse, om du har 4 stk 4GB som jeg tolker det, får du en god del 350mb-filmer på 16gb (40-50 filmer?), om det ikke er mulig å komprimere det enda mer, 200mb kanskje (80 filmer?). Tror 350mb pr film gir dere mer enn nok å se på i løpet av turen, dere skal tross alt sove og gå rund på konsentrasjonsleirene Skal sikkert gå noen kilometer i saltgruvene utenfor Krakow også... Nå er jeg riktignok usikker på filstørrelsen til PSP-optimaliserte filmer, men du får søke rundt etter oppløsningen og konvertere filmene deretter. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 PSP har ikke det som kreves for å kunne fungere som en USB Master og fungerer på samme vis som en USB lagringsenhet. PSP må med andre ord kobles til noe som kan fungere som USB Master. Da snakker vi stort sett om en eller annen form for PC. Det finnes muligens mindre løsninger. Lenke til kommentar
Icywiz Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Edit : litt tidlig på morgenen ennå for meg visstnok Endret 22. september 2008 av Icywiz Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jeg har til enhver tid koblet til en ekstern HD på 250 GB til min PS3.. Fungerer helt perfekt og jeg har ingen custom firmware Så spør han om PSP, da... Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jeg har til enhver tid koblet til en ekstern HD på 250 GB til min PS3.. Fungerer helt perfekt og jeg har ingen custom firmware Snakkerom PSP, ikke PS3 Men som jeg sa, om trådstarter har såpass bra med 4gb'er, er det ikke noe problem om filmene komprimeres litt. Vet ikke om PSP engang klarer 700mb-filer... Lenke til kommentar
Icywiz Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Gikk litt fort i svingene der tror jeg.. hehe. Ekstern HD til PSP kan bli vanskelig ja Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Ja ok, takker for svar:) Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 En på skolen vår har koblet sin 250GB til PSP fant jeg ut, med og lodde noen ledning surr :S Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 En på skolen vår har koblet sin 250GB til PSP fant jeg ut, med og lodde noen ledning surr :S Han bløffer. Det går bare ikke. Man må ha en USB Master kontroller innimellom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå