Bruker-158599 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Lurer på om jeg kan spille the simst 2 Endret 30. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Kjør dette på den aktuelle maskinen Can you run it? Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 Kjør dette på den aktuelle maskinenCan you run it? det stod at jeg kunne kjøre det. kan jeg stole på testen? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Testen sammenligner dine spesifikasjoner med kravene spillprodusentene har satt til spillet. Så du bør kunne kjøre spillet. Jeg garanterer ingenting, det kan noen andre gjøre Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 Testen sammenligner dine spesifikasjoner med kravene spillprodusentene har satt til spillet. Så du bør kunne kjøre spillet. Jeg garanterer ingenting, det kan noen andre gjøre testa halo 2 men det gikk ikke, den sa at jeg har windows xp proferrsjonal, men jeg har media center. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Testen sammenligner dine spesifikasjoner med kravene spillprodusentene har satt til spillet. Så du bør kunne kjøre spillet. Jeg garanterer ingenting, det kan noen andre gjøre testa halo 2 men det gikk ikke, den sa at jeg har windows xp proferrsjonal, men jeg har media center. Halo 2 krever Vista. Testen sammenligner dine spesifikasjoner med kravene spillprodusentene har satt til spillet. Så du bør kunne kjøre spillet. Jeg garanterer ingenting, det kan noen andre gjøre Den er litt tacky egentlig. Den sier jeg kan kjøre doom 3 og UT3 på full grafikk, men jeg sliter med å dra Half Life 2 episode 2. Så jeg ville nok tatt den siden med en del skjeer salt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå