Skugga Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Brukte å digge Christina Ricci og Natalie Portman. Gikk over rimelig raskt, men jeg klarte å akkumulere enorme mengder bilde- og videofiler av begge. Lenke til kommentar
Gjest Gutt_17 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hei. Jeg skreiv tidligere i tråden. Men ting går ikke så bra. Jeg er blitt totalt hekta på Miley Cyrus. jeg hører på all musikken hennes. Jeg har begynt å se Hannah Montana på Disney Channel. Siter masse på nett og "ser" etter henne (leser nyheter, slader og ser på bilder av henne). Hvordan kan jeg få dama ut av huet? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hei. Jeg skreiv tidligere i tråden. Men ting går ikke så bra. Jeg er blitt totalt hekta på Miley Cyrus. jeg hører på all musikken hennes. Jeg har begynt å se Hannah Montana på Disney Channel. Siter masse på nett og "ser" etter henne (leser nyheter, slader og ser på bilder av henne). Hvordan kan jeg få dama ut av huet? Hehe, kjenner meg igjen. Det går ganske kjapt over med sånt. Man blir faktisk lei etterhvert Lenke til kommentar
saladin89 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Nevn hvilken kjendis, bare for gøy liksom Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hei. Jeg skreiv tidligere i tråden. Men ting går ikke så bra. Jeg er blitt totalt hekta på Miley Cyrus. jeg hører på all musikken hennes. Jeg har begynt å se Hannah Montana på Disney Channel. Siter masse på nett og "ser" etter henne (leser nyheter, slader og ser på bilder av henne). Hvordan kan jeg få dama ut av huet? Jeg har AKKURATT det samme, akkuratt nå! Det har pågått i en uke! Hva faen skjer :S Er 17 år jeg også, og er helt betatt av henne.. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hei. Jeg skreiv tidligere i tråden. Men ting går ikke så bra. Jeg er blitt totalt hekta på Miley Cyrus. jeg hører på all musikken hennes. Jeg har begynt å se Hannah Montana på Disney Channel. Siter masse på nett og "ser" etter henne (leser nyheter, slader og ser på bilder av henne). Hvordan kan jeg få dama ut av huet? Jeg har AKKURATT det samme, akkuratt nå! Det har pågått i en uke! Hva faen skjer :S Er 17 år jeg også, og er helt betatt av henne.. Dere vet vel at hun egentlig har en pipete stemme. :!: Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Det er Emma Watson! Bombesikker Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hei. Jeg skreiv tidligere i tråden. Men ting går ikke så bra. Jeg er blitt totalt hekta på Miley Cyrus. jeg hører på all musikken hennes. Jeg har begynt å se Hannah Montana på Disney Channel. Siter masse på nett og "ser" etter henne (leser nyheter, slader og ser på bilder av henne). Hvordan kan jeg få dama ut av huet? Jeg har AKKURATT det samme, akkuratt nå! Det har pågått i en uke! Hva faen skjer :S Er 17 år jeg også, og er helt betatt av henne.. Dere vet vel at hun egentlig har en pipete stemme. :!: Hun har ganske mørk stemme Men det har vel ingenting med saken å gjøre ^^ Hun er bare blitt så damn hot i det siste, og tenker på HUN hele tiden xd Faen skal jeg gjøre? =S Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Kan ikke akkurat si at jeg kjenner meg igjen her, men for meg ser det ut som at dette er et "crush" som du bruker for å få utløp for følelsene angående din døde far (hvil i fred) og ekskjæresten din. Du skjønner, alle mennesker, spesielt gutter etter hva jeg har erfart, har en boble vi putter negative ting i, slik at vi slipper å takle dem akkurat der og da. Denne boblen glemmer vi som regel helt av, og til slutt sprekker den, og vi får en forferdelig trang til å få ut følelsene våre på et vis, det være å gråte, skrive dikt eller fortelle noen om det for å få respons. Denne boblen tror jeg har sprukket for deg, og nå bruker du denne kvinnen/jenta som en unnskyldning for å få utløp for det du føler, og det får deg til å føle deg vel. Det er en helt normal ting, og det har jeg opplevd ved flere anledninger. Sist gang var det faktisk en sang som jeg hadde på øret som utløste dette, og jeg brast i gråt. Gangen før var det et veldig rørende øyeblikk i en film jeg satt og så på. For å svare på spørsmålet mer direkte: Dette går over Snart har du fått dekket behovet ditt, og problemene er borte. Boblen blir tom, om du vil. Lenke til kommentar
Gjest Flaut Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hei. Jeg skreiv tidligere i tråden. Men ting går ikke så bra. Jeg er blitt totalt hekta på Miley Cyrus. jeg hører på all musikken hennes. Jeg har begynt å se Hannah Montana på Disney Channel. Siter masse på nett og "ser" etter henne (leser nyheter, slader og ser på bilder av henne). Hvordan kan jeg få dama ut av huet? Jeg har AKKURATT det samme, akkuratt nå! Det har pågått i en uke! Hva faen skjer :S Er 17 år jeg også, og er helt betatt av henne.. Jeg har det også AKKURAT slik nå. Er forferdelig igrunn. Jeg får med meg 20:35 episodene så ofte jeg kan. Har kjøpt alle albumene. Sitter også på nettet og gjør akkurat det samme. Heldigvis har jeg ikke begynt å fantasere enda Lenke til kommentar
Gjest Gjeest Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hei, jeg har akkuratt det samme som dette bare med en annen jente. Jeg sier ikke hvem det er siden hun er ikke en skuespiller med en sanger som var på min alder hun ble kjent. Jeg har vært forelsket i henne i noen måneden nå og jetg tenker på henne hele tiden. Det var i en periode jeg glemte henne litt, men så begynner jeg og se videoer v henne på youtube igjen og så er det i gang. Jeg føler at det begynner og gå over hos meg nå for min del. Bare husk at du er ikke alene i verden med og ha dette problemet. Alle jeg har snakker med sier at dette problemet kan holde på i land tid min VIL gå over uansett etter en stund. Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Haha, alle vet jo at Jamie-Lynn Spears er heitest Endret 28. april 2009 av Soni1 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Tror ikke det er smårart å bli forelska i kjendiser tbh, synes fortsatt Lindsay Lohan i Mean Girls var så digg at jeg sikkert så den filmen 10 ganger. Man har alle sine småcrushes tror jeg. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 jeg har vært håpløst skjelven i beina hver gang jeg ser Jorn Viggo fra pagans mind, helt siden den konserten jeg stod like foran scena og fikk øyekontakt og et smil mens han dro en solointro er også litt betatt av Richard Hammond <3 : p Lenke til kommentar
Gjest fanget av Miley Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hei. Jeg skreiv tidligere i tråden. Men ting går ikke så bra. Jeg er blitt totalt hekta på Miley Cyrus. jeg hører på all musikken hennes. Jeg har begynt å se Hannah Montana på Disney Channel. Siter masse på nett og "ser" etter henne (leser nyheter, slader og ser på bilder av henne). Hvordan kan jeg få dama ut av huet? Jeg har AKKURATT det samme, akkuratt nå! Det har pågått i en uke! Hva faen skjer :S Er 17 år jeg også, og er helt betatt av henne.. o.o Samme med meg, mne jeg er 15... Har lastet ned alle episodene av Hannah Montana, og sitter bare å venter på nye episoder fra S03. Har alle albumene, og så Hannah Montana: The Movie så fort den kom ut på 2p2 sider. Jeg har sett alt som er av filmer av henne fra HollywoodTV på youtube, og alle Miley and Mandy show... Og dette har pågått i flere måneder! Startet lenge før jul, faktisk. Nå sitter jeg bare å drømmer om henne, og tenker på hvordan jeg skal komme meg til USA når jeg blir større, for å prøve å møte henne, å se om jeg har en liten form for sjanse. jeg synes dette er litt skummelt, og klarer ikke å få det ut av hodet! Noen som kan hjelpe meg å få dette vekk? Det er også veldig plagsomt, fordi jeg må skjule "halve livet mitt" (Nesten som Miley Stewart) for alle i hele verden, fordi jeg synes det er så forbanna flaut at jeg sitter å ser på Hannah Montana og er 15 år... På skolene hater alle henne og synes de som hører på henne er noen store idioter. sorry for dump av emne, men hadde ikke noe annet valg. Lenke til kommentar
Vargan Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Når jeg var yngre så jeg på en TV-serie som het Roswell og ble driiiitforelska i den kvinnelige hovedrollen. Det var seriøse greier. Jeg var seriøst forelska, så ja det er mulig. I etterkant tror jeg de sterke følelsene kom av den intense opplevelsen og forholdet jeg fikk til personen av å sitte og se på en hel TVserie fra start til slutt. Så til alle dere Miley fans, det hjelper ikke å sitte å knytte sterkere bånd. Når det er sagt er jeg i tidlig tyveår og både ser og hører Hannah Montana/Miley Cyrus. Hun har hele tre bra sanger (en duet) og TVserien er til tider ganske morsom. (ps: Han som spiller Jackson er 32 år gammel, og Emily Osment er waaaay penere enn Miley Cyrus. ) Når det kommer til OP tipper jeg han crusher på enten Emma Watson, Miley Cyrus, Kristen Stewart, Taylor Momsen, eller forhåpentligvis Blake Lively . (Hvis ikke har jeg gitt mange av dere noen nye jenter dere kan forelske dere i!) Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Tving deg selv til å tenke ekle tanker om kjendisen du er så betatt av. Should work. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anselmo_* Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Hehe. Jeg skrev tidligere i emnet. Jeg husker godt da jeg var deppa fordi jeg var så vill etter Miley Cyrus, lol. Det var i jul, og begynner å bli en stund siden. Til de som har det slik nå, så går det over av seg selv etter en kort periode.. Tok et par uker for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå