Gjest Gutt16. Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Teit nok som det høres ut så er jeg altså blitt forelsket i en kjendis, Gidder ikke å nevne noen navn siden jeg sikkert kommer til å bli mobbet for det men kan si at det er en kvinne og film stjerne, jeg er ikke noe spessielt interesert i kjendiser generelt. Det som er problemet er dog at det ikke er en liten 1-2 ukers "crush" som man(jeg i hvertfall) noen ganger får når jeg ser en deilig dame i en film, nei det har foregått i litt over 1 måned nå. Vet ikke om jeg klarte å beskrive hvordan jeg føler godt nok i denne tråden men må bare legge til at det ikke noe psykopath greier der jeg har fult av bilder på veggen min av henne osv. Det hele begynte når jeg så henne i en film for ca 2 måneder siden, kjæresten min og jeg hadde gjort det slutt for noen dager siden, kan også slenge med at jeg er 16 så det er vel ekstra mange "hormoner" i sving. Uansett så ble jeg betatt av karakteren hennes i filmen det var likevel ikke første gang jeg så henne, jeg har sett henne i noen andre filmer når jeg var mindre men aldri følt noe spesielt for henne. Men jeg ble håpløst besatt og begynte å laste ned mange andre filmer med henne, til og med sjangre jeg ikke likte spesielt bare for å se henne. Så nå sitter jeg her rundt 1 måned senere og er fortsatt like betatt. Det er så "ille" at jeg kan sitte å se på bilder av henne i kanskje en halvtime mens jeg hører på triste kjærlighets låter å gråter. Det føles som jeg elsker henne på onkelig følelsene jeg har for henne føles så ekte, jeg føler at jeg kjenner henne. Hun er en ganske åpen person gjennom intervjuer og sånt så jeg har sett ca 1 timers intervjuer osv. hvor hun snakker om barndommen sin karrieren sin følelser osv. Så på en måte gjør dette den "jeg kjenner deg" følelsen ennå sterkere, jeg vet ikke hvor jeg vil med dette, jeg vet at sikkert er tusenvis av andre som "ELSKER" henne, men det føles bare så spesielt, så trist, jeg vet jeg aldri kommer til å snakke med henne eller "kjenne" henne. Som jeg sa så vet jeg ikke om jeg klarer å få ut følelsene mine godt nok her i tråden. Men det var ekstra ille i dag så jeg måtte bare få det ut. Det kommer til et punkt der jeg sitter med teppe rundt meg mens jeg gråter å gråter mens jeg tenker på henne, jeg går nesten ikke ut lengre og når jeg sitter med "gjengen" på skolen sitter jeg ofte å dagdrømmen om "Henne" Det er rart ja men please, please prøv å forstå. Lenke til kommentar
Svolp Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Uten og ha for mye greie på dette så fyrer jeg ut med følgende. Når du ikke har treffet henne som en person er det vanskelig og være forelsket slik det går for seg. Du er vel gjerne mere betatt av vedkommende du har fått presentert igjennom film og media. Uansett, lykke te og thumbs up! Endret 26. september 2008 av Haraldson Sitering av førstepost (den er rett ovenfor!) er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Gutt16. Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Ok nå glemte jeg å spørre om det jeg skulle og siden jeg ikke kan redigere posten så får jeg putte det inn i en post. Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre med det, hvordan jeg skal bli kvitt følelsene og komme tilbake i livet mitt. Lenke til kommentar
Svolp Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Ok nå glemte jeg å spørre om det jeg skulle og siden jeg ikke kan redigere posten så får jeg putte det inn i en post. Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre med det, hvordan jeg skal bli kvitt følelsene og komme tilbake i livet mitt. Vell. Hvis du selv mener at du aldri kan treffe henne eller få kontakt med henne er det noe du da må innse på egenhånd. Ingenting er umulig har jeg vokst opp med og leve med det, men sant sier er mye som er veldig veldig vanskelig og oppnå. Dette må du føle på selv og bevege deg bort fra hvis det er umulig og kunne treffe vedkommende og rett og slett bare innse at du ikke kan leve slik du gjør nå. All lykke og hell, sikkert hørt det før men det er flere fisk i havet. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Dude, tingen er at du sitter og depper. Du bruker henne som trøst. Tristhet er den farligste følelsen. Den gjør deg passiv. Får deg til å bare sitte der, mens tiden løper av gårde. Tid er det eneste du aldri kan få nok av. Lenke til kommentar
Gjest Gutt16. Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Vel har faktisk hvert innom den tanken selv at jeg kanskje bruker henne til en unnskyldning for å grine eller omvendt at jeg bruker henne som trøst, godt mulig at jeg bruker henne som begge deler og på mange måter er det litt koselig å få grint litt i blant. Jeg går å snakker med en "fyr" fordi at faren min drepte seg selv for 2 år siden og griner i blant og sliter med det også i blant. Det naturlig kunne jo vært at det var det som var grunnen, men den trist heten jeg føler for denne kjendisen er en annen en det jeg gjør for pappa; de er 2 forskjellige problemer og det med pappa får jeg hjelp for, det med kjendisen er så flaut at jeg ikke tør å snakke om det. Har også vert innom tanken at det kanskje er siden jeg har kjærlighets sorg for det med "eksen", men tror ikke det er det heller, det er rett og slett bare en umulig "forelskelse." Lenke til kommentar
WallStreet Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Trist det med faren din, men du skulle ikke heller ha prøvd å bruke tiden din på å skaffe deg ny dame? Sånn at slipper fokuset bort fra kjendisen? Endret 21. september 2008 av Fibber Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Du er nok ikke forelsket i denne kjendisen. Du er betatt av det bildet du har av henne. Mest sannsynlig stemmer ikke dette med virkeligheten overhodet. Kjendiser er sjelden den man får inntrykk av på tv/i blader. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Er ikke uvanlig å bli betatt av filmkarakterer/skuespillere. Har selv blitt det et par ganger da jeg var yngre, og det har gått over helt naturlig. Overfladisk kjærlighet dør fort ut Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Tier på at det er Alba, what's not to like ;O Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Elisha Cuthbert? Lenke til kommentar
Gjest gutt16.. Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Ny dame har jeg ikke noe spesiell interesse over å skaffe meg sånn som jeg føler det nå. I tillegg må jeg jobbe leeenggge før jeg klarer å skaffe meg det siden jeg ikke er like mega populær og hot som "alle" de andre gutta er. Som mange av dere sa så er det nok ikke ekte forelskelse men det er den jævla lengselen som tærer så sykt på, er kanskje en slags misunnelse og en følelse av urettferdige, her sitter jeg i lille dritt Norge,samme jævla rutine vær dag med en helg som ligger milevis unna, mens hun er der ute og lever livet uten en anelse om at det sitter en liten gutt og drømmer om henne støtt og stadig i det lille dritt livet hans. (nei det er ikke Eliha Cuthbert ) Lenke til kommentar
Kristiiin Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Jeg tror på at du er forelsket. Har selv vært forelsket i kjendiser. Er ikke ulik følelsen av å være forelsket i naboen, selvom det er umulig å oppnå personen og selvom en aldri har snakket med han/hun. Like sterkt, og i forelskelsens tåke virker det ikke 100% urealistisk heller. Tror du bare må leve med det, og vite at det går over, for som jeg har erfart går alle forelskelser over, og enda litt "raskere" med avstandsforelskelser. Lenke til kommentar
Faxfinn Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Ida Elise Broch? Vanskelig å ikke bli forelsket! Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Ja, kan gjette.. Miley Cyrus / Hannah Montana? haha Anyway lykke til, og forklar hvordan det går med deg nå. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (nei det er ikke Eliha Cuthbert ) Hæ? Ho er digg da. Ihvertfall i the girl next door Og olsen twins i den dem bader med delfiner Det er mine gamle filmcrushes Lenke til kommentar
Gjest er_ikke_trådstarter Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Ja, kan gjette.. Miley Cyrus / Hannah Montana? haha Anyway lykke til, og forklar hvordan det går med deg nå. Jeg er en gutt på 17 som er blitt ekstremt betatt av henne. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Hu, som ser ut som en tiåring? --- Treff en annen dame og glem henne. Hvor er hun fra? Hvis hun er pen og berømt tror jeg nok hun er klar over at det er mange små gutter milevis unna som drømmer om henne. Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Det er ikke uvanelig å ha et crush på kjendiser. Det nevnes ofte at populære karakterer i populærkultur hadde et crush på enkelte kjente damer. Endret 29. september 2008 av Keldon Lenke til kommentar
probin Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 jeg må nesten si kari byron :S(ikke akkurat en TV-stjerne) men gud som jeg elsker ho <3 (om du kan norsk kari byron og leser dette. vennligst ta kontakt ASAP. jeg er singel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå