Ståle Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Prosjektoren min har en DVI inngang, men den er større enn den DVI-inngangen som er bakpå PC-skjermen. Hvilken overgang trenger jeg? Forøvrig virker ikke det å vise bilde fra RiksTV-boksen via HDMI - DVI kabel på PC-skjermen. Men dette er vel ikke riktig kategori for det spm. Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Du kan ikke ta et bilde av pluggen. Lit lettere å finne ut hva det er da. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Jeg vil anta det er en spesialkontakt fra produsenten av projektoren som ikke har noe med DVI å gjøre. - Du trenger antagelig en original-kabel fra produsenten som splitter ut i det du trenger/projektoren støtter. (er jo ikke sikkert den støtter DVI?) Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 circa slik, pluggen er den samme: Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Hvis det er en infocus projektor er det vel antagelig en M1 port? http://www.infocus.com/Accessories/Cable/SP_DVI_ADPT_R.aspx Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 Så teit. Men takk, da vet jeg hva jeg trenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå