Efagimo Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Ja hadde du vore dama mi og eg fant det ut, så hadde det vore ditt lik som hadde hatt ein lapp i rectum! Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Ja hadde du vore dama mi og eg fant det ut, så hadde det vore ditt lik som hadde hatt ein lapp i rectum! Lenke til kommentar
Toria Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Hmm.. Dette minner meg om noe en venninne av meg gjorde for et par år siden.. Hun dro til stavanger for å vinne han tilbake.. Men hun hadde derimot ingen plan! Og det endte ikke så bra.... Håper det gikk bedre for denne fyren! Men virker ikke helt sånn? Men veldig tøft gjort! Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor det skulle gått "så galt".. Hun er/var fortsatt veldig glad i deg og du i henne.. Hun trengte tid for å finne ut om hva du ville? Husker ikke helt hva du skrev.. Og det burde hun jo fått klar beskjed om nå når du kom! Men nå ble jeg også nysgjerrig på å høre hans versjon Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 *mine innlegg - venter spent på hvordan det gikk! Dette er litt som en bra film, hvor man håper på happy-ending men siden det er en drama så vet vi ikke før helt til slutt. Hadde vært så mye bedre med en komedie... Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 nei, han ligger nok og dupper i fjæra. Lenke til kommentar
Per_Ekorn_93 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Delete! Endret 29. juni 2020 av Per_Ekorn_93 Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hehe, så bra! Moro når sånne ting funker! Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hahah, så feil kan man ta, gratulerer så mye! Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Respekt! Du satset alt på et kort, og slo til! Og pokker så kom du ganske godt fra det! Meget modigt gjort. Og så hyggelig å høre at det fremdeles er håp Lykke til videre! Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Vi skal prøve igjen om et par uker ettersom vi bestemte oss for og reise på ferie sammen :new_woot: Det gikk ikke 100% som forventet men det er hvertfall en god NY start på forholdet. Hun ble kanskje litt skeptisk. men etter denne uken, virker det som vi har funnet tilbake til hverandre. Kanskje ikke rart hun ble litt skeptisk, som det jo har blitt påpeket endel ganger. Men igjen Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Godt jobbet! Glad dere skal prøve på nytt. Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Haha grattis, så bra at vi kyniske skeptikerne tok feil Lenke til kommentar
Beges Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Gratulerer! Så utrolig morro Glad dere prøver å finne sammen igjen. Utrolig modig gjort, lykke til videre Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Gratulerer så mye! Hvis du har lyst til å skrive en mer detaljert "rapport" er det bare å skrive. Lenke til kommentar
Kimz88 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Bra det gikk på den måten Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Sinnsykt bra! Trådstarter satt alle kluter til og finpusset diktet, og jammen fikk han ikke damen til gode :!: Håper å høre mer fra deg! God ferie! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå