Bytex Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Damer blir ofte drit forbanna hvis man påstår de "er min". Da kommer kjapt i retur at "du må faen ikke tro du eier meg bare fordi vi er sammen, jeg gjør hva jeg selv vil og blablabla". Lenke til kommentar
toth Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 "Jeg er din" Er nok mye bedre enn "du er min", ja.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Vel, jeg sa det til ei dame jeg hadde vært fast sammen med i nesten 2 år.."Du er min, ikke sant? Jeg eier deg liksom?" Og hun bare klikka helt og begynte å ralle ivei om at jeg ikke eier hennes kropp og sjel bare fordi vi er sammen, skikkelig drama av det. Endret 29. september 2008 av Bytex Lenke til kommentar
probin Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Vel, jeg sa det til ei dame jeg hadde vært fast sammen med i nesten 2 år.."Du er min, ikke sant? Jeg eier deg liksom?"Og hun bare klikka helt og begynte å ralle ivei om at jeg ikke eier hennes kropp og sjel bare fordi vi er sammen, skikkelig drama av det. HAHAHA:P.. typisk det.. håper kroppen din har skader pga latter av det tilfellet? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Ja, vi giftet oss ikke for å si det sånn Lenke til kommentar
probin Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 hahaha. sånne jenter er til å kaste i søpla etter min mening ;P Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Heldigvis er det flere og flere som mener at gutter som innbiller seg at de eier en dame, burde flytte til afganistan og bli muslimer. Folk som probin burde seriøst vurdere sitt forhold til kvinner .) Lenke til kommentar
toth Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Det er stor forskjell på hvordan man sier det da.. Jeg og exen sa ofte "du er min" til hverandre, med et happy glis.. Altså som i "jippi, du er min kjæreste!". Da er det ikke veldig negativt Man sier jo "jenta mi", "gutten min", "kjerringa mi", "vennen min" osv.. Endret 29. september 2008 av toth Lenke til kommentar
twisted_ Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Det er stor forskjell på hvordan man sier det da..Jeg og exen sa ofte "du er min" til hverandre, med et happy glis.. Altså som i "jippi, du er min kjæreste!". Da er det ikke veldig negativt Man sier jo "jenta mi", "gutten min", "kjerringa mi", "vennen min" osv.. Det essensielle er at man sier det til hverandre og at man er likeverdige. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Han gidder vel ikke at alle skal si "TOLD YOU SO" fordi det gikk i dass. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Kona mi sier hun er min Har sikkert bare noe med innstillingen til vedkommende å gjøre... Og måten man framlegger det på selvsagt Men, hvordan gikk det her'a? Hva skjedde? Melder nettavisene noe om "Mann forsvunnet, sist sett sjanglende langs Vågen i Stavanger"? Lenke til kommentar
twisted_ Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Han er nok travelt opptatt med å peise på henne, for å ta igjen det tapte Lenke til kommentar
mark Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Men, hvordan gikk det her'a? Hva skjedde? Melder nettavisene noe om "Mann forsvunnet, sist sett sjanglende langs Vågen i Stavanger"? jovist http://www.aftenbladet.no/lokalt/stavanger...andsvatnet.html edit: javel, var litt rask der... 27 år gamle Tomasz Aleksander Kusnierz er meldt savnet. Han er ikke sett av noen kjente siden 22. august. Endret 29. september 2008 av mark Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Well, there you go. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Heldigvis er det flere og flere som mener at gutter som innbiller seg at de eier en dame, burde flytte til afganistan og bli muslimer. Folk som probin burde seriøst vurdere sitt forhold til kvinner .) Slapp av, er rimelig sikker på at han mente at jenter som har null selvironi er "bare å kaste i søpla". Lenke til kommentar
spellbound Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Høres ut som en heller dårlig plan. Om hun ikke har mistet interessen for deg allerede vil hun i hvertfall gjøre det dersom du begynner med disse dikt og rose-greiene. Den beste muligheten for å få henne tilbake er å la henne tro at du er for god for henne og at hun må overbevise deg om å ta henne tilbake. Men jeg tror nok det blir litt vanskelig å få til her og nå. Gå heller for andre damer. Nok av dem rundt omkring. Når du har feid over 10 stykker kan du prøve deg på eksen din igjen. Da har du fått såpass med erfaring at du kan ha en sjanse. Lenke til kommentar
spellbound Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Høres ut som en heller dårlig plan. Om hun ikke har mistet interessen for deg allerede vil hun i hvertfall gjøre det dersom du begynner med disse dikt og rose-greiene. Den beste muligheten for å få henne tilbake er å la henne tro at du er for god for henne og at hun må overbevise deg om å ta henne tilbake. Men jeg tror nok det blir litt vanskelig å få til her og nå. Gå heller for andre damer. Nok av dem rundt omkring. Når du har feid over 10 stykker kan du prøve deg på eksen din igjen. Da har du fått såpass med erfaring at du kan ha en sjanse. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Dette må jo bare ha gått dårlig. Kan ikke tro noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå