Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Drar for å vinne tilbake eksen.

Gjest estragon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, jeg sa det til ei dame jeg hadde vært fast sammen med i nesten 2 år.."Du er min, ikke sant? Jeg eier deg liksom?"

Og hun bare klikka helt og begynte å ralle ivei om at jeg ikke eier hennes kropp og sjel bare fordi vi er sammen, skikkelig drama av det.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Vel, jeg sa det til ei dame jeg hadde vært fast sammen med i nesten 2 år.."Du er min, ikke sant? Jeg eier deg liksom?"

Og hun bare klikka helt og begynte å ralle ivei om at jeg ikke eier hennes kropp og sjel bare fordi vi er sammen, skikkelig drama av det.

HAHAHA:P.. typisk det.. håper kroppen din har skader pga latter av det tilfellet?

Lenke til kommentar

Det er stor forskjell på hvordan man sier det da..

Jeg og exen sa ofte "du er min" til hverandre, med et happy glis.. Altså som i "jippi, du er min kjæreste!".

Da er det ikke veldig negativt :)

Man sier jo "jenta mi", "gutten min", "kjerringa mi", "vennen min" osv..

Endret av toth
Lenke til kommentar
Det er stor forskjell på hvordan man sier det da..

Jeg og exen sa ofte "du er min" til hverandre, med et happy glis.. Altså som i "jippi, du er min kjæreste!".

Da er det ikke veldig negativt :)

Man sier jo "jenta mi", "gutten min", "kjerringa mi", "vennen min" osv..

Det essensielle er at man sier det til hverandre og at man er likeverdige.

Lenke til kommentar
Heldigvis er det flere og flere som mener at gutter som innbiller seg at de eier en dame, burde flytte til afganistan og bli muslimer. Folk som probin burde seriøst vurdere sitt forhold til kvinner .)

Slapp av, er rimelig sikker på at han mente at jenter som har null selvironi er "bare å kaste i søpla". :p

Lenke til kommentar

Høres ut som en heller dårlig plan. Om hun ikke har mistet interessen for deg allerede vil hun i hvertfall gjøre det dersom du begynner med disse dikt og rose-greiene.

Den beste muligheten for å få henne tilbake er å la henne tro at du er for god for henne og at hun må overbevise deg om å ta henne tilbake. Men jeg tror nok det blir litt vanskelig å få til her og nå.

Gå heller for andre damer. Nok av dem rundt omkring. Når du har feid over 10 stykker kan du prøve deg på eksen din igjen. Da har du fått såpass med erfaring at du kan ha en sjanse.

Lenke til kommentar

Høres ut som en heller dårlig plan. Om hun ikke har mistet interessen for deg allerede vil hun i hvertfall gjøre det dersom du begynner med disse dikt og rose-greiene.

Den beste muligheten for å få henne tilbake er å la henne tro at du er for god for henne og at hun må overbevise deg om å ta henne tilbake. Men jeg tror nok det blir litt vanskelig å få til her og nå.

Gå heller for andre damer. Nok av dem rundt omkring. Når du har feid over 10 stykker kan du prøve deg på eksen din igjen. Da har du fått såpass med erfaring at du kan ha en sjanse.

Lenke til kommentar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...